Tudor only!

Oke, geen aanrader dus. Ik heb ook niet grote polsen dus dat qord hem hellemaal niet😅

1 like

Binnenkort in Huize Daffie? :wink: Dit is wel zonder twijfel (in mijn ogen) het mooiste horloge dat ik aan jouw pols heb gezien! Staat je ook uitstekend. Je weet wat je te doen staat! :wink::ok_hand:

2 likes

Dankjewel Harry :+1:…en voor mij ook de lekkerste en gaafste klok die ik ooit om de pols heb gehad. Zat werkelijk als gegoten. Pittig prijsje wel…moet ik nog even in de week leggen. Maar wie weet…deze heeft bij mij wel een grote indruk achtergelaten.:ok_hand:

3 likes

Tudor is gewoon echt top en iedere cent in mijn beleving waard. Bijna Rolexkwaliteit voor veel minder geld. Ik heb vandaag de mijne weer om :blush:

8 likes

Ja zo mooi jouw Tudor :ok_hand: Je hebt m ook al weer even als ik mij goed herinner…prachtig exemplaar Harry :+1:

1 like

We zijn nu een jaar en twee maanden samen.:heart_eyes::wink:

1 like

Same here…

3 likes

David @daffie gaat gewoon een Tudor kopen deze keer. :sunglasses::+1:

2 likes

Dat is geen gek idee… go for it @daffie … dan maar de vijfenzestig inruilen. Pelagos is wel een topper

2 likes

Ik heb 'm in beraad :sunglasses: Wat een gaaf ding!

(Klote hobby…)

5 likes

Je kan er ook je vak van maken. :innocent:

3 likes

…er zijn reeds een aantal voor gegaan hier op HF…:joy:

1 like

Oef, Tudor Pelagos…
1 van de meest fijne horloges die ik heb gehad.

Zeker een aanrader!

(Dump die 65 en ga voor 1 klapper!)

3 likes

Dank Robert…ik houd het zeker in gedachten. :+1:

Beetje kalm hè jij… :wink:

4 likes

We gaan geen Divers 65 dumpen! Geen sprake van. We sparen gewoon tot we de Tudor erbij kunnen kopen. Zo. Klaar! :sunglasses::wink:

3 likes

Dat is t …! Wat een setje heb je dan hè… en ik kan t weten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hoppa…de 3 musketiers :muscle:

2 likes

Ik ook :innocent::sunglasses::+1:

2 likes

De 41 als in deze?

Lijkt mij nl ook wel mooi alleen zie nergens foto’s op een bezel-loze bb41 (ivm plattere kast).

5 likes