Tudor Pelagos 25600TB (2020) full NL set

Te koop:

Merk en model: Tudor Pelagos 25600TB-0001
Diameter: 42mm
Leeftijd: december 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin deze maand middels inruil
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: Tudor MT5612 COSC met 70h gangreserve
Vraagprijs: € 3.000,- (listprijs heden € 5.270,-)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Deze Pelagos heb ik middels inruil verkregen. Eerder dit jaar dezelfde Pelagos gehad en veel plezier van gehad. Ik vind de Pelagos het fraaist op rubber, dan knalt hij lekker van de pols!

Dit exemplaar is zorgvuldig gedragen en in heel mooie conditie (beter dan mijn vorige). Ongepolijst en alleen wat normale draagsporen op de band of clasp. Kast is gaaf. De veer van de clasp is onder garantie eens vervangen bij Schaap&Citroen (afschrift incluis). Verder een mooie complete set met:

• Sleeve incl. pricetag en serienummer
  • Doos en omdoos
  • Garantie pas
  • Instructieboekje
  • Hangtag met serienummer
  • 3-delige rubberen band
  • Titanium band incl. alle schakels

Inruil niet wenselijk i.v.m. gerichte plannen.

22 likes

Dank voor alle inruilverzoeken maar dat heeft zoals in de advertentie vermeld niet de voorkeur.

Wie pakt deze superfrisse en robuuste titanium duiker?

Nergens voor deze prijs te koop! (muv. een enkel exemplaar op C24, welke als slijpschijf gebruikt lijkt te zijn…)

(Plaatje van het web) :grinning:

2 likes