Tudor Pelagos only

Staat m idd goed! Ga ik ook maar eens proberen :ok_hand:t2:

6 likes

Nu op wintertijd, gewone tijd.

7 likes

4 likes

Wat?!? :thinking: Al twee maanden stilte hier?

6 likes

Ruim 2,5 maand nu….:thinking:

6 likes

Weekend :sunglasses:

4 likes

7 likes

6 likes

Iemand de Pelagos Ultra al om gehad? Ben ik stiekem ook wel benieuwd naar. :nerd_face:

6 likes

In het verleden heb ik tot grote tevredenheid een Pelagos 42mm 25600TN gehad. Prachtig horloge!
Nou heb ik niks met datums op een horloge. Ik vind het een verschrikking van de symmetrie van een wijzerplaat en heb een hekel gekregen aan het goed zetten van de datum. Langzaam maar zeker zijn mijn horloges datumloos geworden.
Nou heb ik mijn oog laten vallen op de Pelagos 39. Kan ik deze wat beleving betreft vergelijken met de 42mm. Of is het een totaal ander horloge? Wat vinden jullie?

Nog niemand?

Ik nog niet :pensive:

Ben wel meerdere dealers afgeweest, maar ze hadden hem toen nog niet binnen. Maar misschien nu wel. Binnenkort ga ik maar weer eens langs. :grin:

Ben heel benieuwd. Ik heb de 39, maar heb sinds kort ook de seamaster 300m. En nu is de 39 ineens gekrompen lijkt wel :sweat_smile:
Ineens begint de Ultra naar me te knipogen

1 like

Moest vandaag toch naar de AD en heb hem om gehad. Wat een gaaf en licht horloge, de Ultra.

Vond hem alleen niet echt veel toevoegen naast mijn FXD. Dan zou doe eruit moeten… ik wacht nog ff. :grin:

9 likes

Ziet er echt vet uit! Ik wil hem ook snel even omslingeren en ervaren. Even rustig afwachten inderdaad. Wie weet wordt ie straks wat regelmatiger aangeboden hier dan wordt het interessant

Hoe droeg hij ten opzichte van de FXD?

4 likes

Eigenlijk wel vergelijkbaar. Vond hem verder ontzettend licht, echt heel fijn. En mooie band! :smiley:

Wie weet gaat de fxd er nog een keer uit en dan komt deze erin. :smiling_face: