Mijn P39
Dat zijn goeie berichten. Heel nieuwsgierig nu! Thanks voor de info!
Graag gedaan! Zeker het passen waard. ![]()
Die Ultra moet er hier toch ook nog bij komen op termijn🤤
Vraagje voor de FXD bezitters… Gaat het niet knagen dat je er geen staal of regulier rubber bandjes op kan zetten?
Ik vind de zwarte Pelagos FXD een optie om te ruilen met de Pelagos 39 maar ik vrees toch dat ik spijt ga krijgen vanwege die fixed bars (wat natuurlijk de hele charme is van de FXD)
Ik heb hier zelf geen last van. Is toch echt de charme van het horloge en draag hem draag op Nato, stof (meegeleverde bandje) of rubber (ook meegeleverd. Is echt fijn dat je ook snel kan wisselen.
Kan mij wel voorstellen dat, wanneer je nu een 39 hebt, het gaat knagen. Zelf zit ik wel eens te kijken om een 39 of een Ultra ernaast te leggen. Puur voor de afwisseling (ook qua kleur omdat ik de blauwe fxd heb en die knalt zo lekker met de bandjes), maar iets houd mij tegen. Toch omdat het veel op elkaar lijkt en ik al een Speedy op staal heb. ![]()
Maare, misschien gewoon eentje via het forum zoeken naar er een tijdje naast leggen? Je bent ze zo weer kwijt via het forum. ![]()
Ja ik snap hem. Misschien komt het ook omdat ik er een groene Seamaster naast heb. Als ik nog een zwarte duiker a la de Pelagos 39 op staal (lees: titanium) naast de FXD zou hebben dan zou het een heel ander verhaal zijn.
Groen kan toch net niet altijd. Dan is het lekker als je gewoon een solid zwarte allround knaller ernaast hebt.
Zucht … we blijven bezig zo haha, houdt het ook leuk!
Ik denk er nog even over na. Thanks voor je uitgebreide ervaring!
Over de FXD gesproken, zijn er mensen die de FXD GMT hebben?
Ik ben er zelf erg geïnteresseerd in maar heb hem nog niet in het echt gezien of om gehad
Mooi
Meerdere Tudor’s gehad maar deze niet eerder. Blijft zo af en toe m’n aandacht trekken.