Qua bouw kwaliteit doen moderne tudors niet onder aan Rolex. Qua gebruiks gemak wel, maar ook daar maken ze een inhaalslag
Ja ik moet zeggen dat mijn Metas in rood niet veel slechter draagt dan mijn sub. Was met de eerste serie heel anders….
Moest hem even opzoeken, maar inderdaad toffe wijzerplaat
+1
@w00ter heeft(/had?) de Californië dial. Die kun je ook eens lief aankijken of ie er afstand van wilt nemen.
Die zal anders moeilijker te vinden zijn denk ik!
Met de mening dat het horloge niet van goede kwaliteit is of blikkerig etc ben ik het zeker niet mee eens. Ik heb hem ook vastgehad en qua kast is het precies vintage rolex. Band is idd niet high end, maar draagt gewoon goed. Echt een heerlijk model en ik zou rond de 2.5k tot 3k het de moeite waard vinden.
Succes met de zoektocht.
Prima horloge deze Tudor Prince. Ik heb deze gehad met mosaic dial en moet zeggen dat ik er veel plezier van heb gehad. De band heeft een heerlijke vintage vibe. En ik had op de mijne 5 jaar garantie.
Nadeel: ik raakte de mijne hier op HF, in het blauwe gedeelte niet kwijt (had de vraagprijs ruim onder de goedkoopste op CH24)… Heb 'm uiteindelijk aan een grijze dealer verkocht.
Misschien hier op HF een “Gezocht” topic starten?
Dat is balen, ik was mijne binnen 5 minuten kwijt.
California, knows how to party!
Hi @Sebastiaan,
Ik heb idd de date-only variant van de california dial. Mijn 76200 en zijn 76213 weg. Hoop dat TS de knoop heeft doorgehakt en rondloopt met een date-day om de pols.