Tudor Prince date chronograaf

Hallo allemaal!
Laatst had ik afgesproken met een forumlid om een Tudor Prince Date chronograaf om te ruilen voor andere (minderwaardige uiteraard) horloges. Vrijdagavond om 17.30u zou ik vanuit België (Limburg) naar Rotterdam vertrekken, daar zou Dannyboy (zo noemt hij zichzelf) wonen. Nu, vrijdagavond is de ultieme avond van drukte en files. Om deze reden had ik zowel mijn gps van mijn wagen geactiveerd maar ook Waze op mijn telefoon wat ik eerder nog nooit gebruikt had. Een keurige damesstem zou me begeleiden tot bij hem aan de deur, terwijl mijn vaste gps een mannenstem was! Het liep al meteen fout bij vertrek, de gps zei links en waze zei rechts. Voor het eerst heb ik eens geluisterd naar een vrouw en heb mijn waze gevolgd!! :joy: :joy: Onderweg was ik bang dat ik in Eindhoven al in de file terecht zou komen maar dat viel reuze mee. Enkele kilometers verderop zei de gps dat ik op Tilburg moest rijden terwijl die dame achter waze zei dat ik 'S Hertogenbosch/Amsterdam moest aanhouden. Weeral koos ik voor de juiste beslissing en nam ik wat die dame zei! Blijkbaar zou richting Tilburg een monsterfile gestaan hebben… Kortom, zoals afgesproke dat ik rond 19.30u zou aankomen, zonder files meegerekend kwam uit tot op de seconde! Stipt om 19.30u kwam ik aan! Ik werd hartelijk verwelkomd, en hij stond me al op te wachten want ik kreeg geen kans om op de bel te drukken :rofl: :rofl:. Het viel me al meteen op dat het een erg aardige man was, die ook in de keuze van de horloges al niet moeilijk deed en begreep wanneer hij er misschien over zou gaan. Nu ja, ik kreeg dan wel een Tudor Prince date chronograaf mee naar huis, full set!! Daar mag al iets tegenover staan natuurlijk! Mijn bedoeling was om niet lang te blijven want ik moest ook nog naar huis rijden natuurlijk! Uiteindelijk was anderhalf uur voorbij eer we tot een akkoord waren gekomen, zonder stoot of slag uiteraard maar een gezellige babbel bij een heerlijke koffie en een prachtig huis en erg netjes! Zo zie je maar, kopen of verkopen krijgt niet altijd de voorkeur en als we er uit komen onderling met andere leuke horloges waarbij beide partijen tevreden zijn, heb je toch een geslaagde avond gehad vind ik! Wie nog zaken wil doen met deze DannyBoy, zou ik meteen zeggen, een aanrader en een eerlijke man die dit voor zijn hobby doet en uit liefde voor mooie horloges. Dank u wel Danny en misschien tot een volgende keer. Ik post even nog een foto van de Tudor waar het om draaide! :+1: :+1:

37 likes

Heel mooi horloge!

Je tekst is wat lastiger te lezen :sweat_smile:

1 like

Luisteren naar de dame heeft geleid tot een mooie ruildeal. Chapeau. Gefeliciteerd met de stoere NA

2 likes

ik kom ook uit België hé! In contact met Nederlanders besef ik pas hoe slecht ons Nederlands eigenlijk wel is wanneer ik jullie keurig bezig hoor. Ik snap niet wie ons dit heeft aangedaan ooit! :rofl:

2 likes

Gaaf horloge, gefeliciteerd! :+1:t2:

Mooi hoor, zo een heb ik er ook.

4 likes

super mooi! Een witte wil ik ooit ook nog eens

1 like

Mijn beste,

Fraaie aanwinst hoor.
Proficiat!!
Veel draagplezier dan ook met deze getrouwe tijdgenoot.:watch:

Leuk verhaal ook van je aankoopbelevenis.
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd en klinkt als een top avond met @Dannyboy

Gefeliciteerd mooi horloge veel draagplezier gewenst .

Heel mooi horloge, en een sprekende wijzerplaat!
Veel plezier ervan :sunglasses:

Mooi horloge.
By the way: als ik naar die ene vrouwenstem zou luisteren, zou ik slechts één horloge hebben.

Ferm horloge! Geniet ervan! Ik ken dat, horloges gaan kopen verder in Nederland (ook vanuit BE Limburg) :sweat_smile:

Gaaf horloge. Veel plezier ermee!

maar dat is dan voor het eerst dat een vrouw gelijk heeft :laughing:
en het heeft jouw dan nog een prachtig horloge opgeleverd :ok_hand:
draag hem met plezier

Mooi. Veel draagplezier.

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

Heel mooi, gefeliciteerd :clinking_glasses:

Gefeliciteerd met de NA! Een tijdje terug ook in onderhandeling geweest met Dannyboy voor deze Tudor, maar we kwamen er niet uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prachtige 79280, ben er zuinig op en veel draagplezier!

Toen ik begon met lezen dacht ik dat je was opgelicht. Gefeliciteerd haha

1 like