Tudor Prince Date + Day 76200 Mosaic dial full set

Te koop:

Merk en model: Tudor Prince Date + Day 76200 Mosaic
Diameter: 36mm
Leeftijd: Augustus 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2020
Factuur en/of certificaat: Factuur en garantiepas aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, Tudor-tag, Tudor garantie-pas, originele boekjes + alle originele schakels
Verzendkosten of afgehaald: Afgehaald (regio Leiden)
Conditie (krassen, werking etc): In nette gedragen staat (90/100)
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2834-2
Vraagprijs: 2500,- (uitsluitend te koop, niet te ruil)

Na veel twijfels toch besloten om mijn Tudor Prince Date + Day, referentie 76200 met de witte mosaic wijzerplaat te koop te zetten. Ik vind het nog steeds een schitterend en tijdloos horloge. Echter krijgt deze te weinig draagtijd wat ik zonde vind. Daarom hierbij te koop aangeboden, zodat de volgende liefhebber er van kan gaan genieten!

Nieuw door mij besteld, begin september 2020 (garantiepas is afgetekend op 27 augustus 2020). Alle originele accessoires zitten erbij (zie hierboven in omschrijving en in de foto’s). Altijd erg zuinig op geweest en netjes gedragen. Qua conditie zou ik zeggen 90/100, er zijn uiteraard wel diverse kleinere haarkrasjes/veegjes aanwezig, welke ik op de foto’s zo duidelijk mogelijk naar voren heb laten komen. Loopt uitstekend.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

En nog even wat oudere foto’s die laten zien wat voor prachtige topper de Tudor Prince is:

33 likes

Op deze regenachtige zondag even een up voor deze frisse lugs:

3 likes