Tudor Prince Only

De Duitsers hebben hem ook ontdekt:

Dat is een Nederlander, die waarschijnlijk ook meeleest hier:

https://www.uhrenfreund.com/Tudor-Prince+Date+Day+Stahl+Gold-76213-details-de-4449.html

1 like

Nadeel is, als iedereen er geld aan wil verdienen, zo’n horloge best duur wordt.

2 likes

Achja, marktwerking.

Gelukkig waren wij er snel bij.

1 like

Inderdaad.
Laat ze maar doen en lekker omhoog gaan.
Wij waren er nog net tijdig bij :+1:t3:

Jongens, New victim! :joy:

Jetco is heel betrouwbaar. De meesten in dit topic hebben daar hun Prince gekocht.
Je krijgt na je aankoop een serie foto’s en een filmpje op de timegrapher van jouw daadwerkelijke horloge waaraan je kan zien dat ie nieuw en in goede staat is.

Vooralsnog geen reden om te twijfelen aan Jetco.

8 likes

Zeker Jetco doen!
Zowel via Chrono als rechtstreeks via de website zeer betrouwbaar gebleken :ok_hand:

4 likes

6 likes

Lees dit nu pas :rofl:. Heb voor 2021 twee horloges op mijn lijst staan (bb36 of 65diver) maar de m76213-0012 komt er zeker bij :sweat_smile:

1 like

Prio’s maken. :grin: Ik zou het wel weten. :crazy_face:

1 like

Kan ook een paar extra oudjaars loten kopen. Misschien is het dit jaar wel raak :see_no_evil:

1 like

Zou dat geld in de 76200 steken :rofl:

3 likes

99,99% zekerheid dat je gelijk hebt.

74000 salmon dial 94614 uit 85 en daarmee de grootvader van de 76000 serie

13 likes

Die salmon dial :drooling_face:

1 like

Ja die is echt zo lekker maar m’n echte linen dial op de 94614 is ook super in het echt!

1 like

Heb echt zitten slapen de laatste tijd wat betreft dit model. Gaat serieus in overweging dit model van tudor

3 likes

Ik heb de Prince (76213-0012) net een weekje nu en ben er echt super blij. Ook via Jetco besteld en ging heel soepel allemaal. Prince draagt heel licht en comfy en hij is echt heel mooi. Kan er wel de hele dag naar kijken :heart_eyes:

4 likes

Oh man o man, ga denk ik dit draadje op negeren zetten

1 like

Of je haalt de trekker over :smirk:

2 likes