Tudor Prince Only

Wat een prijs zeg, dat een bescheiden uitstraling gewoon x 2 in prijs betekent… :sweat_smile:

1 like

Als ik niet goed voorzien zou zijn, zou het nog interessant kunnen zijn. Je hebt de jouw in Italië laten laserwelden toch? Ziet er goed uit.

1 like

Ook hier weer eens posten :star_struck:

12 likes

Laat ik ook de binnenkant van een Prince eens tonen… erg fraai ondanks dat het een “standaard” ETA is :star_struck:

10 likes

Dus toch nog een ETA als ik het goed zie. :grin: Tof hoor! Ik dacht dat ze hier misschien al Sellita’s inlepelde.

1 like

Nog eentje dan…

Absoluut een ETA :slightly_smiling_face:

2 likes

Heel tof om te zien. Je ziet ook goed de kif shock absorbers.
Tudor heeft er wel werk van gemaakt. :muscle:

Hoe ziet de binnenkant van de case-back eruit als ik mag vragen? :face_with_monocle:

1 like

Helaas… zit al weer dicht.
De case-back was niet gedecoreerd.

1 like

Zo idd echt gaaf! Bedankt voor het posten, dit was echt iets waarvan ik niets wist dat ik het eigenlijk wilde weten :nerd_face:

1 like

Bedankt voor het posten Roel :ok_hand: Wat was de gelegenheid? Service beurt of gewoon om even te spieken? :smile:

1 like

Een ander horloge ging voor een servicebeurt.
Heb de horlogemaker gevraagd de Prince eens te openen om te kunnen spieken :see_no_evil:

De Prince heeft de eerste vijf jaar geen onderhoud nodig, naar alle waarschijnlijkheid :wink:

2 likes

Mooi man! En foto’s van de voorkant mogen ook altijd hier gepost worden heh :blush:

Vooruit dan!

14 likes

Ook heel mooi. Ik bedoelde eigenlijk die two-tone met zwarte stick dial.

1 like

Fijne pasen!

18 likes

Prachtige foto’s!

Iemand hier die uitgekeken is op dit model? :slight_smile:
Ben eigenlijk wel toe aan TT voor een keer.

1 like

Ik gooi de foto’s van mijn NA ook maar even in dit topic.

17 likes

Staat er één op het Uhrforum.

Ben niet thuis op Uhrforum helaas. Wel gezocht maar krijg geen prince boven water. Heb je toevatoevallig een linkje?

Deze?

1 like