Tudor Prince only

Die 76213-0024 met blauwe plaat is echt prachtig ! :heart_eyes:

2 likes

ook ik mag me vandaag aansluiten bij de tudor prince bezitters! Bedankt @IWC-Racedriver voor de goede en vlotte verkoop!

17 likes

En wat adviseer je mij dan? Zelf importeren of wachten tot hier eentje ‘vrij’ komt?

Ze staan toch wel met enige regelmaat ‘in het blauw’

Blauw is niet mijn kleur…

Dit vind ik een leukerd :grin:

3 likes

7 likes

Deze is nog mooi beschikbaar om zelf te importeren :ok_hand:
https://www.jc-station.com/tudor-prince-date-day-36mm-m76212-0016-p0551.html

Ik heb er zelf 2 geïmporteerd bij Jetco. Helemaal top. Als er een model tussenzit wat je mooi vindt zou ik hem daar bestellen.

Heb je een voorkeur voor een bepaalde referentie?

Edit: zie het in de bovenstaande posts.

Ik zou zeggen: ga ervoor :grin:

2 likes

10 likes

Die is mooi hė :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

:ok_hand:

14 likes

Het zonnetje schijnt dus voor het eerst een beetje gespeeld met mijn nieuwe loupe. Erg gaaf om het level of detail te zien van deze TUDOR.

13 likes

Oeh, ik ben toch ook wel erg gecharmeerd van deze lijn zeg. De m76214-0001 (wel heel safe, I know haha) vind ik mooi. Ik heb zitten zoeken, maar ben deze nergens meer tegengekomen. Weet iemand of deze nog ergens te importeren is?

6 likes

7 likes

Als je iemand in Hong Kong kent dan zou dat nog kunnen. Hou rekening met € 3000 inclusief alle import kosten

2 likes

Ik zou het ook wel weten, liever 3x Tudor DD’s dan 1x moderne Rolex DJ36

10 likes

Weet jij een adres waar dit model eventueel aangeboden zou worden (mag in een pb;))? Want ik zoek me suf namelijk.

Ik ben nu een two tone aan het overwegen, want een beetje gek mag best, maar m’n voorkeur ligt toch bij een bescheiden stalen model vrees ik… :sweat_smile:

25 likes

Altijd weer genieten jouw foto’s!

3 likes

Danku :grinning: