Komt vast goed. En als het niet lukt, dan zoek ik wel wat anders
Phoe… ik lees met veel plezier dit topic. Wat een mooi horloge zo’n Tudor Prince. Ik moet ook maar eens op zoek naar een mooi exemplaar!
Aanrader, zijn echt de moeite waard.
Mooie combi!
Is dat de nieuwe band? Mooi, man!
Thanks! Ja dit is de nieuwe band. Blijft lastig om een goeie combi te vinden bij goud-staal. Maar ik vind deze combi verassend goed uitvallen.
Die zijn zeker erg gaaf
Zijn die dan omgerekend en ingevoerd rond de 3k ?
Ja, zoiets als ze beschikbaar zijn…
Ok, zijn ze op dit moment niet beschikbaar ? Komen die wel of is dat een vraagteken?
De zwarte fluted was een paar weken terug nog op voorraad, de blauwe dials niet meer…
Ik weet niet of Tudor nog doorgaat met deze lijn, ik neem aan dat we dat daar in April achter komen?
Dat is jammer, voor mij is de zwarte (onderste foto) misschien wel een optie om eens te kijken voordat ik evt een Datejust 36mm aanschaf of de maat me bevalt
zo’n blauwe plaat een TT is wel lekker zeg. Zal wel compleet onmogelijk zijn om zo’n plaat los te bemachtigen? Zou ik mooi kunnen wisselen met mijn champagne plaat.
Ik vind ze er erg lekker uitzien, alleen had ik de plaat liever iets meer navyachtig gezien. Deze is in het licht volgens mij wel redelijk aan de fellere kant
Valt wel mee, vaker donker dan licht dat zijn de stock foto’s, het is geen sunburst eerder een lacque wijzerplaat.
Qua maat zou het niet veel schelen idd, de moderne Datejust 36 zou misschien iets groter zijn. De prince heeft dezelfde kast als een 4/5 referentie datejust en heeft brushed lugs
Toch zo op het eerste oog draagt/is de Rolex wel iets meer aanwezig, draagt volgens mij inderdaad wat groter…
Ja, klopt nieuwere dj36 zijn ietsje hoger en ietsje breder denk ik