Tudor Prince only

Lucky you dat je hem hebt gehouden is toch veel mooier dit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Is dit een 36mm?

Als er een re-release komt denk ik dat ik niet lang hoef na te denken.

2 likes

Welke Rolex had je in gedachten?

Ik vind dit overigens net zo mooi🤓

Idd een 36mm, en tevens een van de eerste 75190 serie, hierdoor lijkt hij op de 75090 maar met saffier en unidirectional bezel. Op zijn originele oyster band uit het zelfde bouwjaar.

1 like

Deze maar voor list zeer moeilijk te krijgen…

2 likes

Die mening deel ik 100%. :grin: Misschien is het wishful thinking, maar ik zie het nog wel gebeuren ook. Misschien over een jaar of twee. Als het zover is… ga ik voor de deur liggen bij de AD, echt waar. :smile: :crossed_fingers:

2 likes

Voegt wel wat toe aan de vintage feel idd. Ziet er gaaf uit! Bandje niet direct qua leer mijn smaak, maar desalniettemin tof!

Ik denk ook dat het gaat gebeuren. Rolex is zichzelf naar boven aan het positioneren. Willen de kant van Patek en AP op.

Dat laat ruimte over om Tudor te positioneren richting wat Rolex pak hem beet 10 jaar geleden was. Vandaar ook de upgrades in de uurwerken e.d.

Als Rolex de prijzen verder laat stijgen, en dat gaat gebeuren, is er ook ruimte voor een Tudor sub. De sub zou in dit geval dan niet meer concurreren met de Rolex sub.

1 like

Dat zou ook direct een aanschaf worden voor mij! Die tudor subs zijn prachtig. Ik verpats alles wat ik heb voor zo’n mooi ding :grimacing:

3 likes

Ja precies wat je zegt, @AKM. Klopt volledig en alle puzzelstukjes vallen in elkaar.
Het concurreert ook niet met de Rolex Submariner omdat die praktisch niet verkrijgbaar is en de Tudor Sub (of MilSub) zou dan een geweldig alternatief zou zijn. En uiteindelijk komt het geld allemaal in hetzelfde laatje: bij Rolex. In plaats van dat kopers uitwijken naar Omega en dergelijke.

Haha dat is wel een hele gewaagde uitspraak @Sebastiaan. :grimacing: Ik zou hetzelfde willen zeggen, maar als ik dan weer naar mijn mini-collectie kijk krijg ik het toch moeilijk. :sweat: :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zou overigens wel benieuwd zijn naar wat ie gaat kosten. Zal denk ik wel een aardige duit zijn

Precies! Ik hoop echt dat dit gebeurt. Ik zie hem alleen niet samen met de bb58 in de catalogus staan.

Ik vermoed dat de bb58 eruit gaat en de Tudor Sub erin komt. Maar eerst een groene 58 toch?:sunglasses:

1 like

Als ze een Tudor Submariner uitbrengen wordt de prijs denk ik 4.5k. Iets goedkoper dan de seamaster 300m.

2 likes

Yes, eerste een groene BB58. :innocent: Ik heb me trouwens op de lijst laten zetten voor een BB Harrods. Wachttijd 8 tot 12 maanden. Maar ik blijf wel dubben of de maat en vooral dikte me niet tegen gaat staan. :thinking:

Dat is een lastige. Ik denk dat je hem te dik vindt als ik kijk naar wat je nu draagt, je polsgrootte en de twijfel. De enige manier om erachter te komen is nog een keer de bb41 te passen.

Zou sowieso wachten tot de releases van Tudor dit jaar. Zou wat zijn als er echt een groene bij zit, wat ik best redelijk acht.

1 like

Even crossposten.

16 likes

11 likes

Wat een mooie horloges zijn dit zeg. Ideaal kadootje voor mijn 50e verjaardag… Ben nu 43 dus kan ik vrouw en kinderen lief beetje inmasseren hahahahahaha

2 likes

Hoop voor je dat ze dan nog nieuw te krijgen zijn :sweat_smile:

2 likes

Wat @Vincent1802 zegt, ik zou hem dan maar vast in de kast leggen. :joy:
Het zal me niks verbazen als het met deze Princen net zo afloopt als de Tudor Subs.

1 like