Ik wordt enthousiast(er) van deze Prince(n).
Mochten er houders zijn die er (op termijn) toch vanaf willen (dat gebeurt weleens hier ), stuur me een pb.
Ps degen die nu in blauw staat heb ik gezien.
Ik wordt enthousiast(er) van deze Prince(n).
Mochten er houders zijn die er (op termijn) toch vanaf willen (dat gebeurt weleens hier ), stuur me een pb.
Ps degen die nu in blauw staat heb ik gezien.
Welkom bij de club Danny! The hype is real.
Ik haat hypes.
Heb eerder een Super Seville gehad dus bekend met model
De two-tone hype is afgezwakt geloof ik hoor.
Maar de rest vd hype is er nog!
Two tone fout maar goud mag ook
Ik zie ook dat op de kroon het logo van Rolex staat, klopt dat wel of is dat normaal bij een vintage Tudor?
Ik hou niet van aftermarket, want het is aftermarket… Maar moet zeggen dat dit heel behoorlijk staat en goed lijkt te sluiten.
Was de pasvorm ook goed met het wisselen? En heb je nog wat meer foto’s?
Op leder vind ik hem eigenlijk nog lekkerder. Nu nog even op de 19mm Kauffman, maar komende week komt mijn bandje van @slls gelukkig binnen.
Niks mis mee, staat hem wel goed.
Plus de mega strakke brush. Ziet er echt top uit.
Ja valt mij ook iedere keer op als ik naar m’n Prince kijk. Hoe verhoudt zich dat met de brush van de BB58?
Aangezien ik hier nu al paar keer een fake advertentie van een sub heb voorbij zien komen plaats ik dan maar mijn eigen sub😁
Ook top. Het grootste verschil tussen de 2 horloges is de tijd. Bb58 is duidelijk moderner. Maar vind de bouwkwaliteit van beide horloges super.
Gaaf man! Je hebt wel echt een paar spectaculaire Tudors.
Ik heb mijn bb58 gekocht vanwege de prijs t.o.v. een tudor sub & de moderne bouw, maar de vintage subs zijn een andere categorie.
Ik vind de subs en dan voor mijn smalle polsen in het bijzonder de mid-size kasten perfect groter wordt al snel dan wat lomp maar ze zijn het in goede conditie dubbel en dwars waard!
Als Tudor nou gewoon eens aan een ordinaire reissue zou doen er van en dan specifiek de mid-size om zo het grotere broertje ongemoeid te laten zou fantastisch zijn naar mijn mening hahaha