He goed werk! Ik heb ook op de foto’s gezocht maar ik kon niks vinden online.
Deze advertentie ruikt van ver naar oplichting.
Ja ja ja, jongens ik weet het. Maar ik wilde het zooo graag geloven.
Zag m vanavond ook op marktplaats, vrij bijzonder voor amper 6 meier
.
Ik snap het. Zou natuurlijk geweldig zijn. Vintage subs van Tudor zijn super.
Heeft iemand die verkoper op marktplaats al gevraagd of het horloge direct opgehaald kan worden?
Ja natuurlijk heb ik dat al gedaan.
Blauwe vinkjes maar geen reactie. Waarschijnlijk wil die liever versturen.
Jongens jongens… Ik kijk nog steeds m’n ogen uit in dit topic.
Bij elk plaatje van jullie denk ik weer dat ik tóch het verkeerde model heb gekozen. Dan zie ik mijn eigen Prince en weet ik gelukkig weer dat het goed zit, maar wat zijn ze goed
Kop op, gewoon nog een paar bestellen
100% waar. Een Tudor met die vintage uitstraling en toch helemaal nieuw. Blijven pareltjes deze horloges.
Ik denk hetzelfde lot als de Tudor Submariners nu.
Ik kan nog een nieuwe Mosaic krijgen. Iemand interesse. Handelaar vraagt 2450,-. Maar ik denk dat 2400 moet lukken.
De Mosaic heeft voor mij wel wat ik met de two tone minder had. Ik denk steeds, wow mooi horloge.
Met de two tone had ik steeds, wow vet horloge… maar ja, iets te veel bling bling vóór me
Klein verbeterpuntje voor de Mosaic, een fluted bezel…
Deze Tudor staat vanaf vandaag op MP. Kan dit hetzelfde horloge zijn? https://link.marktplaats.nl/m1679006668?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Net zo dubieus.
Dat denk ik ook
Ja is hetzelfde en wat @AKM al zegt, klopt van geen kant. Op de vorige advertentie (onder een andere naam) kreeg ik van Marktplaats een fraude-bericht waarin werd aangegeven dat de gebruiker is geblokkeerd.
Ik zal deze ook wel even melden.