Tudor Prince Only

Dacht ik al, al heeft tudor wel veel verschillende kleuren platen gemaakt jammer dat ze dit niet hebben gedaan.

1 like

Ik zou het eerder via c24 doen, mocht er iets mis gaan dan heb je nog een beetje zekerheid

1 like

32mm :sunglasses: uit 2002?

6 likes

34mm dus

nope 32 mm

1 like

Zo’n fantastisch horloge :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Gave foto’s👌🏼

1 like

:coffee:

17 likes

Mannen, hoewel ik de prince echt een geweldig horloge vind, is er per abuis bij een random bezoek aan de juwelier een Rolex op m’n pad gekomen.

Als het ene komt maakt het andere plaats… dus bij deze staat mijn prince te koop :

7 likes

Mooie wissel :ok_hand:

1 like

zonde, mooie set zo

1 like

Met wat pijn net m’n Prince weggedaan :sweat_smile:. Het was leuk zolang het duurde, maar had al langer wat anders op oog en de Prince viel er een beetje tussen als impulsaankoop. Al had ik ongelimiteerd budget was ie gebleven, maar keuzes keuzes…
Ik blijf wel dit topic volgen en lekker plaatjes kijken :star_struck:

2 likes

Hij is onderweg :grin:. Volgens mij heb ik ook de laatste bij Jetco te pakken, want ik kom hem nu helemaal niet meer tegen op de site.

15 likes

jbhbdem

1 like

cdsfew

2 likes

Voor de liefhebbers, mijn Tudor Prince DD staat in het blauwe gedeelte.

Niet een foto van vandaag of gisteren. :roll_eyes: Maar ik vond hem wel erg geslaagd! Blijft één van mijn mooiste horloges. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Helemaal met je eens. Is duidelijk mijn meest gedragen horloge sinds ik hem in mijn bezit heb.

2 likes

Absoluut een hele mooie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like