Tudor Prince Only

Nee klopt smaken verschillen…

Compenseren is niet belangrijk, het is meer wat bij mij past :blush::wink:

Kwam jij niet mijn alpinist passen trouwens? :see_no_evil: of zit ik abuis

1 like

Nee dan ben je abuis :joy:

1 like

Oh. Nou dan is de conclusie dat je hem gewoon kunt hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik verwacht idd te klein Luuk. Vond de prince kleiner dragen dan de OP. En we weten beiden hoe dat is afgelopen :rofl:

1 like

Ja ik ben er ook bang voor, ik had de hoop dat de bicolor kleur het goed zou maken maar denk het niet :sweat_smile::wink:

1 like

Heel herkenbaar. Dat had ik dus ook… werkelijk maanden mezelf zitten verlekkeren, verdiept en de knoop doorgehakt, de Prince moest er komen!

Nadat deze was binnengekomen… aaargh, gelijk twijfels over de maat. Resultaat laat zich raden, binnen een paar dagen weg. Dus catch and release…

Nu een Tudor Royal van 41mm en helemaal ad ease ermee…

Ja klopt had het hetzelfde, al langere tijd gekeken en uiteindelijk toe kunnen slaan maar meteen was daar een twijfel :thinking:

Niet over de kwaliteit of hoe hij eruit ziet wat dat is top maar ik miste iets en dus ook maar besloten om hem door te doen naar een ander :+1:t2:

Ps: heb zelf de Royal 38mm en die ook alweer verkocht :grimacing::sweat_smile:

10 likes

Prince van @Number4 om de pols nu. Ik mag hier eindelijk ook posten ipv alleen gluren😊

23 likes

Congrats :grin:

1 like

De stella redials komen nu ook al bij Tudor voorbij :cry: :sob:

In from Japan direct from car enthusiast’s collection

Totally unique and one off piece

This 34mm yellow dial and the 36mm red dial are just in from Japan. They were both owned by a car collector and when he’d finished up modifying his cars, he started on his watches. These are two that I managed to get from his collection. Both dials are original Tudor and the owner commissioned an expert watchmaker to carry out the flawless (and costly) modifications.

4 likes

Oeh, die gele is awesome!

Ken je verder niemand met een CC?

1 like

Helaas is dit er een met Arabic nummerals en zoek ik er een met stick markers. Anders had ik hem van het forum gehaald, want dat scheelt vaak een hoop gedoe.

1 like

Ja, mijn vrienden hebben hetzelfde probleem. Mijn ouders hebben ook creditcards waarmee dit wel betaald kan worden, maar die zijn pas over 3 weken terug van vakantie. Ik heb er, naast dat het iets meer risico met zich meebrengt, weinig problemen mee om het via een bankoverschrijving te doen.
Ik vraag me alleen af er nadelen zitten aan het foutief noteren van een postcode, want dat moeten we niet hebben.

Heeft tudor dit echt uitgebracht? Nog even niet het kunnen opzoeken namelijk.

verkoper is in ieder geval eerlijk dat het MOD’s zijn en geen ā€œsuper zeldzame specialeā€ OEM plaat.

zo’n gele plaat is wel lekker he :wink:

(Ga mijn Tudor niet modden, maar een Bulova was geen bezwaar)

3 likes

Sns even bellen. En anders je ouders bellen en telefonisch regelen?

Alle whats app scams beginnen met hoi pap ik heb 2k nodig voor mijn zorgverzekering. Dus hoi pap ik heb 2k nodig om een tudor bij jetco te kopen valt niet op.

2 likes

Nee, zijn redials als in zelfgemaakt door iemand. Wel knap gedaan aan de foto’s te zien, maar dus niet origineel.

1 like