Tudor Prince Only

Misschien weer een andere batch. Zullen de mijne ook wel eta zijn, uit mei en juli 2020.

1 like

Ben benieuwd welk uurwerk in de mijne zit. Heb m in oktober vorig jaar gekocht.

Weet iemand waar ik orginele push pins voor m’n Prince kan kopen?

8 likes

en dit is hoe het in de jaren 80 was qua eta uurwerk😬

6 likes

Deze is afgelopen maand via JetCo binnengekomen. Type uurwerk maakt me niet heel veel uit. Dit prinsje loopt prima met +1sec/dag

15 likes

Hoe kom jij in dit deel vh menu op de Tudor site? Kan de ā€œprinceā€ helemaal miet vinden namelijk…

1 like

Kan je enkel als je je vpn op hong kong zet :wink:

2 likes

AhaašŸ˜‰ thanks

16 likes

Vandaag weer de laatste aanwinst maar de twijfel is er ivm de maat :thinking:

12 likes

Volgens mij juist mooi toch qua maat? Of erg wennen?

3 likes

Ik vind hem behoorlijk klein en dat is wat ik ook al ervaarde met de Datejust…wilde deze proberen ivm de Bicolor dus maar even afwachten :sweat_smile:

Door de duotone vind ik dat de kleine maat nog meevalt. Denk door het bling gehalte met een maat groter iets ā€˜te’ zou zijn…

2 likes

Ja misschien wel maar mis toch een beetje de ā€˜feel’ dus eens gaan kijken en voelen of het iets voor mij is….

Gewoon meteen voor een big pilot gaan van IWC als je dit te klein vind! Oprecht de maat is perfect voor je pols naar mijn mening.

1 like

Maat is perfect :ok_hand:t2: eenmaal aan gewend, wil je niet anders meer :grin:

2 likes

Staat je echt top.

1 like

Haha is zeker wel een overweging :grimacing::sweat_smile:

Nee maar kan wel maar kon bij de Datejust(vintage)/OP 36 ook niet echt wennen…

Dank je :star_struck: bedankt voor de reactie(s) :+1:t2:

1 like

Nee dat heb ik tot op heden niet meegemaakt met alle andere Rolex 36mm :sweat_smile::joy:

1 like

Haha tja… smaken verschillen natuurlijkšŸ¤·šŸ»ā€ā™‚ļø

Ik vind dat je 'm goed kan hebben! Sterker nog, de maat staat gewoon perfect. Je hoeft niet met een groot horloge te compenseren toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like