Tudor Prince Only

Vast een hele opluchting :slightly_smiling_face:

1 like

Genuine v.s. echt :slightly_smiling_face:

Er staat een Tudor logo op dus het is gewoon een fake band.

1 like

Waar? :scream:
Op een originele clasp zit inderdaad een Tudor logo. :smiley:

Vraag voor de hooggeleerden: mag je dan ook geen originele Rolex clasp op je duur betaalde aftermarket Rubberb band zetten?

2 likes

Maar die is toch niet met solid gold links? De originele heeft 18k gouden links.

Klopt. Dit is geen originele band.

Ja lees het nu verder. bah… :flushed: :wink:

Ik ga eens kijken wie ik kan foppen :joy:

1 like

Heb je wel gelezen wat @ReizendeOomRoel schrijft?

1 like

Maar zo zie je goed hoe goed je moet opletten en je laten informeren. En aan de andere kant hoe makkelijk het is de boel te belazeren, zeker richting een koper die net iets te graag wil.

En ook op dit forum waar soms op vage foto’s door de een word geroepen dat het fake is terwijl de ander zeker weet dat het echt is.

Ik moest eerlijk gezegd ook even twee keer lezen voor ik goed op mijn netvlies had dat de band aftermarket is en alleen de clasp tudor.

En @ReizendeOomRoel zet het er keurig bij. Maar als deze drie keer van eigenaar veranderd staat deze hier over twee jaar in een advertentie van iemand die zelf niet weet dat alleen de clasp tudor is.

Zoveel echtheidskenmerken bevat een band niet behoudens het geen wat op de clasp staat.

3 likes

Het is toch terecht dat er forumleden kritisch naar kijken.

Voor zover ik weet leveren Tudor/AD’s namelijk niet zomaar losse onderdelen aan particulieren, met name om wederverkoop tegen te gaan. De goedkoopste Tudor clasp op C24 gaan namelijk al richting de $500.

Plus staat er op de endlink wel een 455B gravure die originele endlinks ook hebben…

9 likes

15 likes

19 likes

:arrow_up: Die blijven

Deze mag weg:

2 likes

pffff die zijn ook mooi,vooral die blauwe

1 like

YES! Ik hoor er ook bij, eindelijk :slight_smile:
Ps, ik heb ook een leuk topic erover geschreven.

12 likes

Gefeliciteerd met je Prince!

1 like

Thankssss :slight_smile:

1 like