Tudor Prince Only

Bernie, die motten we niet :sweat_smile:
Die blauwe, die willen we in het blauw zien!

4 likes

Gefeliciteerd staat je perfect! Enjoy :star_struck:

1 like

Thanks, waanzinnig blij mee :smiling_face_with_three_hearts: dank voor de verkoop :v:

1 like

Nice, Leuk dat de zoektocht is gelukt! Veel plezier ermee.:+1:

1 like

Thanks :slight_smile: inderdaad mooi dat de zoektocht eindelijk gelukt is :innocent:

Heeft iemand hier deze? Ik wil er namelijk erg graag een hebben maar heb even wat fotografische bevestiging nodig :sweat_smile: :wink:

image

1 like

Zie je niet vaak deze dial, maar wordt wel verkocht.

3 likes

Zijn ze nog in alleen staal leverbaar?!

Nee, op de site staan nog beide.

1 like

Aha dat dacht ik al inderdaad. Dan maar goud… het zit ook nooit mee… :rofl::rofl::rofl:

1 like

Heeft Jetco inmiddels nog wat op voorraad?

En dan de Noob vraag van de avond. Zijn de invoerrechten nou 4.5% of max 0.80 euro? Dat scheelt namelijk een factor 100.

Ik zou niet daar bestellen maar bij ‘yourwatches.dk’.
Vraag wanneer deze terug in stock komt en ze verwittigen jou :wink:
Geen invoerrechten en op 1 dag in de bus :ok_hand:

Dank voor de tip. Echter, de worst case uit HK is 10% goedkoper dan DK geloof ik.

M’n Prince was 100€ duurder bij hen dan bij jetco. Maar voorraad van jetco was op en nog gedoe met invoerrechten ed. Daarom voor hen gekozen.

2 likes

Even navraag gedaan, ben ook geïnteresseerd in de blauwe, maar ze konden mij niet vertellen wanneer/of hij weer beschikbaar zou komen. Was te verwachten…

Soms gaat het snel hoor. Toen ik voor de mijne hoorde was deze niet in stock, maar nog geen 2 weken laten kreeg ik mail dat deze reeds was binnen gekomen. Dus met een beetje geluk :crossed_fingers:

Reken op 450 euro aan totale kosten erbij.

Dat is 21% btw en €0,80 invoer zooi

1 like

Valt toch ook wel mee. :sweat_smile: Gaat allemaal automatisch. Geen centje pijn. :ok_hand:

Bestaan er voor zover jullie weten neppe Tudor Date+Days uit de moderne serie? Moet ik me daar zorgen over maken? Ik heb er namelijk een gevonden met doos, papieren en aankoopbon. Helaas is het serial number niet direct zichtbaar bij deze modellen. In de foto lijkt de printing van het logo wat smal. Ik heb al om een verduidelijkende foto gevraagd. (zou met overbelichting te maken kunnen hebben)

Heeft iemand hier iets zinvols over te zeggen?

2 likes