Tudor Prince Only

Gekocht bij een “dealer”. Zal de uitgebreide details bewaren voor mijn NA topic… :wink:

2 likes

Vanmiddag zou hij moeten komen. Moest 473 bij betalen. Best wel fors maar mag de pret niet drukken.

7 likes

We zijn benieuwd (al weten we eigenlijk al wat we te zien krijgen :rofl:)

2 likes

Dat is fors. Ik kreeg ook zo’n hoge rekening.
Viel me op dat de invoerrechten bijna €80 bedroegen terwijl dit, volgens de TARIC tarieven, slechts €0,80 per horloge mag zijn.
Ik heb DHL om opheldering gevraagd.

Desalniettemin, genieten van je nieuwe aanwinst straks :star_struck:

Juist bericht gehad van DHL word vandaag geleverd .Heb 379.53 euro bij moeten betalen ,invoerrechten en taxen .

1 like

Ik ben erg benieuwd naar die invoerrechten. Als ik de Belastingdienstwebsite lees zie ik ook een maximum van €0,80

Ik krijg nog een factuur en daarna moet ik gaan bellen…
Zal wel goedkomen.

@wilseiko heeft dit ook eens gehad.

https://www.horlogeforum.nl/t/invoer-horloge-japan-let-op-hoogte-invoerrechten/262674

1 like

Bij DHL zéker letten op de berekening. En als het niet klopt: gewoon er op staan dat ze het corrigeren en aan jou terugbetalen.

In mijn geval werd ik geadviseerd door DHL om in bezwaar te gaan bij de Douane/ Belastingdienst, maar dat heb ik geweigerd. Zij hebben die fout gemaakt, en horen dat te herstellen. Daar betaal ik immers de handlingskosten voor. Kostte enige moeite, maar uiteindelijk hebben ze het hersteld en aan mij terugbetaald (het teveel berekende bedrag).

3 likes

Vandaag het pakketje van Jetco ontvangen. Woensdag besteld, vandaag in huis. Niet slecht.

Mooi horloge, ben er blij mee. Vind alleen de band een beetje tegenvallen.

10 likes

Ook op leer erg mooi zeg! Geniet ervan!

Wat vind je tegenvallen van de band? Ik vind de band echt top. (Wel een beetje vintage)

De band is helemaal prima, ik had er misschien wat meer van verwacht. Solid end links en de sluiting is een beetje eenvoudig. Draagt idd bij aan het vintage gevoel :+1:

1 like

Begrijp ik wel. Is niet echt heel modern. Staat trouwens mooi op leer.

1 like

Dag vroeger aangekomen dan gedacht :smiley: Morgen proberen wat betere foto’s te maken

10 likes

Hij is ook binnen. Beetje ruzie met een schroefje. Ik heb overigens 77,94 invoerrechten op de factuur. Dat moet toch 0.80 zijn?

11 likes

@Niels1974, @FRANS3 @dreski van harte gefeliciteerd met jullie NA’s! Die van mij komt als het goed is morgen aan. I’m looking forward!

6 likes

Ik ben benieuwd welk verhaal jij van DHL te horen krijgt… Ik wacht nog op een antwoord (heb wel een auto reply ontvangen).

Vooralsnog mag het de pret niet drukken :star_struck:

@dreski; welk bedrag stond er op je factuur? Bij mij usd2000 dus ze hebben wel een iets lagere waarde opgegeven…

1 like

Het is zo verleidelijk, ben benieuwd hoelang ik de koop nog kan afhouden.

1 like

Dit is toch ook wel voor mij de favoriet hoor!

2 likes