Tudor Prince Only

Je vergeet de 18K gouden kroon. :wink:

Shit. En een 18k kroon natuurlijk.

Zo en dat voor zo weinig geld…ik begin er steeds meer zin in te krijgen :wink:

Alleen voor de Aziatische markt bedoeld begreep ik? Oftewel over 20 jaar een zeer gewild model :sunglasses:

6 likes

Ik denk al eerder. :shushing_face:

2 likes

Absoluut, en inderdaad wel eerder denk ik.

2 likes

Als je graag een oudje wil, hier staat nog één te koop:

Het is nog vroeg, dus heb de foto’s nog niet in detail bekeken. Eerste zicht is wel ok

Top man, thx voor moeite! Dit zat hem voor mij echter niet worden ivm kleinere afmeting, echt vintage (oud) ipv nieuw, folded links etc…
Ik wil eerst even kijken hoe de 76200 zonder fluted bezel bevalt. Ik ben ervan overtuigd dat de f-bezel nog makkelijk te bestellen is bij een AD.

1 like

Maar wat als deze 800 kost? :slight_smile:

HK$ 800 = € 87

Ik zeg doen! :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Geintje natuurlijk!
Denk dat er überhaupt niet aan te komen is.

1 like

Maar nu we het toch over HK$ hebben… heb gisteren de QC foto’s van m’n tweede Prince gehad :slight_smile:
Deze heb ik niet via C24 gekocht maar via de website van JETCO in HK$. Scheelde niet zo héél veel maar een tientje is een tientje :wink:

8 likes

Bij jetco bedoel je www.jc-station.com? Ik twijfel tussen de stalen of de 76213, omdat de 76214 niet te krijgen is. Maar er gaat wel een Tudor komen :slight_smile:

Ik heb een DJ41 besteld maar de verwachting was februari, mooi klokje voor het wachten :slight_smile:

2 likes

Correct! Gewoon veilig met de creditcard.
Communicatie met JETCO is overigens perfect!

Ik heb de afgelopen jaar de DJ41 (fluted, blauw) bij de AD gekocht maar mijn beide Prince’s kunnen er prima naast!
Als geld een overweging voor je is, de Prince ben je ongetwijfeld zo weer kwijt als je zou willen :wink:

2 likes

Na lang wikken en wegen, de knoop doorgehakt en ook bestelling geplaatst…Kan niet wachten…
Betreft de M76213-0001

7 likes

Krijg je geen spijt van! Heb 'm zelf ook :star_struck:

10 likes

Nice👌🏼, veel plezier alvast gewenst met je nieuwe aanwinst!

2 likes

Iemand toevallig een foto van het uurwerk? Is deze gedecoreerd? Is de rotor erg hoorbaar?

Dit is een foto van een 76200 van Chrono

3 likes

Gemodificeerd en door Rolex gereguleerd uurwerk wat als basis een eta 2824 is, met een dag/datum functie.

Hoorbaar? Amper. Kwaliteit is prima.

2 likes

Gisteren deze gekocht op Chrono24.
NA topic volgt met eigen foto’s zodra deze binnen is. Kan eigenlijk niet wachten… :shushing_face:

Deze foto is van Chrono24.

12 likes

Leuk man! Particulier gekocht of via een dealer?

2 likes