Staal met fluted bezel heb ik ook interesse in
Dat zou zeker een optie zijn!
(Wit)gouden handel hier
Onderwijl leest Rolex/Tudor mee in did draadje en komt er niemand meer ooit op een lijst
Ps: een fluted stalen bezel (after market) schijnt makkelijk te vinden zijn voor deze Tudor’s , check eBay maar eens…
Zonde om aftermarket erop te monteren.
Ik heb ook wel moeite met after market een stalen erop te monteren. Deel van het plezier is toch dat het witgoud is denk ik, en dat je horloge origineel is (vind ik).
Wel een oplossing voor degene die ± €2000,- de max vindt en toch een fluted bezel wil, of als er geen 76214 meer te krijgen is
@AKM & @migila eens, maar er is momenteel geen stalen prince met een (witgouden)fluted bezel meer te vinden op de markt (ongeacht de kosten). Als iemand dat dan toch mooi vindt…
Snap ik. Ik vind het vooral zonde omdat je dan een stuk erop zet wat niet van dezelfde kwaliteit is. Maar als iemand het wel mooi vindt is dat natuurlijk prima.
Eens. Laten we hopen dat @Thomas96 een dozijn wit-gouden vezels voor ons kan regelen bij Bern Watches Macau. In principe hoort een fabrikant als Tudor/Rolex nog meerdere decennia na discontinuïteit reserveonderdelen te kunnen leveren. Het zou mij overigens ook heel normaal lijken als we de bezels gewoon om de hoek bij de AD’s in NL kunnen bestellen.
Iemand die binnenkort even langs een AD kan gaan?
Ik denk inderdaad dat, als witte bezels geleverd kunnen worden, dit via een ad zou moeten kunnen. Heel benieuwd.
Zo’n wit gouden bezel maakt het wel echt af.
Waar is de goudkleurige bezel van gemaakt?
Van 18K goud.
Edit: Het stond er al.
18k goud.
Top, ik dacht gewoon staal met een laagje goud. En de andere goudkleurige delen in de band en wijzerplaat? (M76213-0016)
Ik heb jc-station en Bern watches macau gemaild of ze misschien een 76214 hebben, ongeacht de configuratie Ze zullen het wel apart vinden, meerdere mailtjes uit Nederland opeens haha!
Hahaha idd, maar niet geschoten is altijd mis.