Tudor Prince Only

Prachtig
 Maar helaas nergens meer te koop
:disappointed:. Dus pak wat je pakken kan!

2 likes

Yup.

Een heel aantal modellen is al niet meer te krijgen zelfs.

:grin:. Bedank ons maar als het doosje op de mat ligt einde van de week.

Welkom bij de club trouwens! We have t-shirts

2 likes

Het is een rolex daydate voor 1/10 van de prijs zal je bedoelen :ok_hand:

Voor mij iets teveel een Rolex kopie, maar dat is meer mijn merken ding. Ze zijn supermooi en ik snap de huidige run op die dingen wel :joy::joy:

Waarschijnlijk is Jetco al met Tudor aan t bellen voor nieuwe voorraad :ok_hand::ok_hand:

4 likes

Koos bewust voor een datejust, omdat hij qua materiaal en band daar dichter bij ligt. Maar het is inderdaad qua uurwerk gewoon een echte day date voor minder dan 1/10e van een nieuwe daydate.

Kwalitatief gezien dus ook een dikke 9 wat mij betreft. Enige nadeel vind ik de gang reserve van 38 uur.

Als Jetco de blauwe plaat op voorraad krijgt, krijg ik het lastig. Die wil ik ook hebben.

2 likes

Kan er niet iemand (die al goed contact heeft met Jetco) een mailtje sturen en hun vertellen dat er hier op het Nederlandse Horlogeforum zo’n grote fanbase is. Wellicht kunnen ze extra hun best doen om nog wat bijzondere modellen te vinden? Iets met een witte, blauwe of zwarte plaat zou ik nog wel willen hebben.

3 likes

Bijna net zo’n succes als de Invicta 1953 van eerder dit jaar. :sweat_smile: Alleen heb ik de Prince nog niet in het blauwe hoekje gezien. :100:

1 like

Yep
 :shushing_face:

2 likes

Valt zeker te proberen. Kans is groot dat zij hun voorraad inslaan bij Rolex/Tudor AD’s in Hong Kong. Als het klopt wat er op de site van Tudor HK staat, dan zou het mogelijk moeten zijn dat Jetco er meer kan krijgen.

3 likes

Hier vast een voorproefje van mijn ‘nieuwe’ Tudor Prince Date (74000n) :slight_smile: mooiere foto’s zullen volgen!

9 likes

Ik zou dolgraag staal/linnen dial/fluted bezel hebben. Heb ik ze over geschreven via C24. Daar zei die persoon dat ze er niet meer aan kunnen komen.

1 like

Mijn garantiekaart staat op naam van Bern Watches in Macau (Tudor AD). Misschien daar een mailtje naartoe?

2 likes

Lijkt me een goed plan, ik houd me aanbevolen!

Top configuratie ook deze, jammer dat de fluted bezel niet meer beschikbaar is. Maakt hem af voor mij.

13 likes

Ik heb Bern Watches gemaild, zowel gevraagd naar specifieke configuraties (fluted met mosaic of zwarte dial, blauwe icm TT). En als ze deze niet meer kunnen bestellen of er ĂŒberhaupt nog configuraties zijn van de Prince die ze wel nog kunnen leveren.

6 likes

Top! Ik denk dat er wel animo voor is :wink:
Mij heb je, mocht het zover komen
 dan zie ik je DM graag tegemoet!

2 likes

Ja ik hou me ook graag aanbevolen! Die witgouden fluted bezel is echt schitterend. :star_struck:

3 likes

Ik verwacht alleen dat zij niet rechtstreeks mogen leveren aan Europa.

Weet iemand hoe het zit met losse onderdelen voor deze horloges. Is er bijv via een AD nog een witgouden fluted bezel te koop?

2 likes

Als je toch al in contact bent gekomen met Bern: het vriendelijk verzoek om bij de volgende afstemming ook te vragen of de fluted bezel als onderdeel nog te bestellen is. Dit zou gewoon plug & play moeten zijn op de gewone 762000

1 like

Ooohhyeeeahhh deze is het! Wat een prachtding :heart_eyes:

Nice. Initiatief :slight_smile: Nu zitten er een paar mannen met hun hoofd op hol met spanning te wachten :grin:

1 like