Tudor Prince Only

Heel mooi gevangen :ok_hand: :ok_hand:

1 like

mooi man stuur maar je paypal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wow zwarte dial en fluted bezel in witgoud. Ik denk dat je iedereen binnen dit topic gek maakt! :grin: :ok_hand: Jij bent nu in Hong Kong?

Wel heel jammer dat Jetco niet kan of wil leveren… Terwijl ze zelf ook wel weten dat de Prince modellen als warme broodjes gaan.

1 like

Creatief bezig mijn stiefzoon :+1:t2:

Bedankt voor de berichtjes ik ben niet in HK en ik heb ook niet zoveel zin om voor het halve forum horloges voor te schieten :sweat_smile:

Ik heb mijn kennis daar gevraagd wat er nog lag, meer niet.

2 likes

15 likes

15 likes

Op deze foto in het licht zie je de brushing op de lugs erg goed. Schitterend gedaan. :smiling_face_with_three_hearts: Echt een NOS vintage stuk. :ok_hand:

7 likes

12 likes

Iemand al eens kunnen achterhalen welk staal onze zo geliefde Prince van gemaakt is ? Zal toch niet ‘ordinair’ 316L zijn…ik hoop op 904L net als de 5-digit datejust ?

Weet het niet 100% zeker maar van wat ik mij herinner is het 316L. Zou ook niet passen bij het product wat Rolex/Tudor voor ogen had, om het met het exclusievere staal te gebruiken.

Edit: 316L

O…dus alle Tudor’s ( buiten bronzen en zilveren ) zijn 316L ??

Yes, dus eigenlijk gewoon pisbakkenstaal. :shushing_face: Met de keuze brushed or polished. :joy:

2 likes

:rofl: prachtig

Dat is inderdaad het geval. Het is gewoon troep eigenlijk.

Ik heb alleen nog nooit zoveel plezier aan troep beleeft.

2 likes

Same here. Er zit toch echt 9 vd 10 dagen een Tudor om mijn pols.

2 likes

Hier ook sinds kort de 76213-0019 :smiling_face_with_three_hearts:

Stickers ‘pellen’ is zo leuk !

6 likes

Daarover gesproken. :grimacing: Het is wel waar. :grin:

Maar als ik dan weer zo’n foto zie van de kast denk ik, toch niet. :smiling_face_with_three_hearts: Dit horloge is gewoon een tijdmachine. De allerlaatste Tudor met Rolex dna met de visie van Hans Wilsdorf.

Om de pols. :ok_hand:

13 likes

Maar hij was al dood toen dit horloge werd geïntroduceerd?