Tudor Prince Only

Ik adviseer je om het nog eens te lezen.

1 like

Maakt toch niet uit. Een Tudor Prince DD met de kast van een toenmallige Datejust tegen een lagere prijs is m.i. de visie van de oprichter van Rolex.

1 like

Geniet ervan. Het zijn prachtige horloges.

1 like

Deze Tudors zijn inderdaad typische horloges passende bij de visie van Tudor. Volgens mij ook de laatste Tudors met deze specifieke kenmerken.

2 likes

Valt mij op als nieuwe Prince eigenaar dat degene die in het ‘blauwe’ gedeelte staan niet verdwijnen als sneeuw voor de zon ? De vraagprijs van sommige lijkt mij zeer redelijk gezien de schaarste ??

Maar de prijs is zo goed als gelijk van een nieuw exemplaar. Dan koopt men liever nieuw lijkt me.
Zolang ze nog met regelmaat te vinden zijn zal deze nog wel even er staan vrees ik…

3 likes

Nu zijn er ook wel aardig wat bij gekomen op het forum afgelopen jaar. Ik denk wel rond de 30 stuks. :joy:

1 like

Point taken…maar 50% van de evt. kopers durft het denk ik niet aan om vanuit bv Hongkong te kopen. Van de die 50% durft de helft het wellicht wel vanuit Denemarken ( maar dan meen ik iets duurder ).
Verder zijn de meer gewilde configuraties domweg bijna…niet meer te krijgen…toch ??

Mijn gok deze 76213 serie in een gewilde configuratie kost over 18 maanden in NOS/MINT staat meer dan €2800 indien binnen 3 dagen leverbaar is ( dus vanuit de EU ).

Gisteren opgehaald van zijn tripje naar t servicecenter. Nu hopen dat hij niet meer -17m loopt…:grimacing::grin:

8 likes

Zelf geen seconde twijfel gehad bij het bestellen vanuit Hongkong. :crossed_fingers: Het was easy-peasy en binnen anderhalve week in huis. Alleen ik denk wel dat de zijderoute van Prince modellen snel aan het opdrogen is nu.

1 like

Er is ook een verschil tussen willen hebben en er vervolgens daadwerkelijk het geld er voor over hebben.

Ik wil veel hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat als het te koop staat dat ik het puntje bij paaltje ook daadwerkelijk koop.

Daarnaast moet je het geld ook beschikbaar hebben wat voor velen betekend dat er eerst een ander horloge verkocht moet worden.

En soms zal juist de beschikbaarheid afschrikken. Als eerst “iedereen” er een koop en vervolgens willen er een aantal vanaf, dan ga ik bij mezelf ook twee keer nadenken of dat mijn interesse serieus is of meer op het hype gevoel gebaseerd is.

1 like

Denk dat het er ook mee te maken heeft dat de meeste Two Tone zijn. Dat wil/kan lang niet iedereen dragen.

2 likes

Dit inderdaad.

Two Tone modellen zijn ook nieuw nog prima te verkrijgen…

Volledig staal daarentegen… :grin:

2 likes

Al beginnen de Two Tones ook langzaam op te raken. Wilde een TT met zwarte plaat en geen Nr’s/Romans, maar “gewone” markers… Niet meer leverbaar.

2 likes


Blijft een heerlijk horloge :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Klopt :ok_hand:

13 likes

Jazeker…:smiling_face_with_three_hearts:

6 likes


Nog steeds een beetje aan de kleine kant, maar toch blij mee :ok_hand:

8 likes

Is dit die jubilee band met Tudor sluiting?

Klopt inderdaad :+1: