Tudor Prince Only

Crosspost.

Is er enige kans hier ooit nog een keer een fluted bezel op te krijgen?.. Bij voorkeur OEM (past een 36mm DJ of DD Rolex bezel ook?)

8 likes

10 likes

Geen top fotograaf maar het kan een idee geven van hoe het horloge er op een grotere pols uitziet (20-21 cm), moesten er nog mensen twijfelen…

Horloge via @ReizendeOomRoel en nog steeds even blij mee als op de eerste dag! :smiley:

13 likes

Ik draag de mijne ook met plezier op mijn 19~19,5cm polsje :+1:t2:

8 likes

Kan prima op een ruim 19 cm pols

16 likes

Het bekende hf tooltje speciaal voor de Prince :muscle:

15 likes

Heerlijk horloge blijft dit voor het bedrag zeg. Het is dat ie binnenkort plaats moet gaan maken voor een Kurono, maar dit is er vast eentje welke wel een keertje terug komt in dezelfde of andere configuratie.:grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

Een wat?

2 likes

Een Kurono Tokyo Toki. Heel wat anders als de Tudor.

Haha die is echt ontzettend gaaf, maar voor mij nog net niet haalbaar🙈

Foto’tje zodat het wel het Tudor Prince topic blijft.:crazy_face:

8 likes

Hou er rekening mee dat het steeds lastiger zal worden om er een te vinden in deze conditie.

2 likes

Zeker waar. En deze configuratie is ook al niet meer nieuw bij Jetco te krijgen. Maar als student kan ik helaas niet alles houden.:sweat_smile:

2 likes

Haha nog een medestudent met luxeproblemen :crazy_face:

2 likes

En hier nog een! We kunnen wel een Tudor Prince DD Students only beginning!

Ons lot… hard werken niks verdienen! Toch kan ik je aanraden alles te houden! We krijgen immers ooit nog wat compensatie van de overheid! :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

Ps, als jullie ook in Rotterdam zitten moeten we misschien maar de Erasmus Watchclub oprichten!

3 likes

Haha gezellig man, ik woon mooi centraal in ons landje :crazy_face:
Gelukkig ben ik niet de enige student met liefde voor horloges. Die compensatie van de overheid, ik weet het niet, heb het gelukkig niet nodig :innocent:

Ik heb nieuws voor je. Dat is na je studietijd niet anders. :joy: Oké je verdiend meer maar het gaat er dan alsnog met bakken uit. :sneezing_face:

1 like

die stond, niet lang te koop.
Super nette prijs ook zeg… pfff het is dat ik iets anders inbound heb.

2 likes

Ja veel beters kan je niet vinden onder de 2k, ga er misschien spijt van krijgen. Maar heb gelukkig al wat anders leuks incoming haha.

3 likes

Tudor Prince is net als Bitcoin op dit moment…HODL…then…:rocket:

1 like

Volgens ingewijden heb ik de allerlaatste in deze uitvoering… morgen op de uitkijk voor de bezorger :sunglasses:

17 likes

Witgouden bezel. :ok_hand: Stijltje hoor.

1 like