Blijft een genot

Oei
Wat is een redelijke prijs tegenwoordig?
1750
Hij past toch wel om die dikke polsen van mij he (19,5cm)?
Nee zo bedoel ik dat niet ;-). Meer of @Dao voldoende schakels heeft haha. Heb zelf ook een Bulova Super Seville, same size
Ik kocht hem destijds nieuw dus alle schakels zitten erbij
Ik misschien gewoon een two-tone in mijn collectie.Beetje in een opwelling toen weg gedaan, maar voor rond de 2k was dit zo’n lekker pakket.
Waarom gaat ie bij jou weg?
Hij zou eigenlijk al weggaan toen ik mijn Rolex datejust kocht (twotone met blauwe dial) maar toen toch gehouden omdat ik hem nog steeds mooi vind.
Maar nu een Breitling besteld, die ga ik echt bekostigen met deze Tudor.
Sorry voor topicvervuiling maar een plaatje:
Oeh hele gave NA! Kan begrijpen dat de Tudor teveel in het straatje ligt van je datejust.
Nu ze nauwelijks meer nieuw te krijgen zijn raak je die Tudor vast wel snel kwijt hier.
Dat dacht die andere in het blauw ook waarschijnlijk staat er al bijna 6 maanden. Zal wel iets met de prijs te maken hebben
Denk het ook . Maar bij een lagere prijs kom ik een beetje op een punt dat ik hem dan weer liever zelf hou. Eigenlijk krijgt hij de weinig draagtijd maar het blijft gewoon een schitterend horloge voor het geld.
Ik ben op zoek naar deze Tudor pence date day 36 mm, dezelfde als die van u maar dan met een nubick armband.
Kunt u mij zeggen waar ik deze horloge kan kopen, liefst nieuw of een heel goede 2de hands.
Bedankt om mij te helpen
Hij staat er hoor
Niet de enige. Wel de best geprijsde.
Man man, ik overweeg… heb toch wel spijt dat ik mijne destijds heb verkocht.
Zullen alleen maar lastiger te krijgen zijn in een mooie conditie. Goed moment om toe te slaan.