Tudor Prince Only

Jaren geleden zaten ze rond de 2k… waar zijn die tijden gebleven?:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hier ook weer om de pols, echt een topper :grin:

18 likes

15 likes

20 likes

Jij maakt toch altijd een partij toffe foto’s, daar komt dit horloge nog beter tot z’n recht als hij al om de pols doet :innocent:

3 likes

Dank je :pray:
Is wel een moeilijke plaat, een zwarte trekt veel gemakkelijker :grin::see_no_evil:

1 like

De nieuwprijs lag met import rond de 2100. Het is waard wat de zot ervoor geeft nu.

2 likes

Ahh, geweldig. Toch wel de mooiste denk ik. Hij blijft door m’n hoofd spoken, of ik de mijne zal vervangen of niet :smile:

8 likes

Nieuwprijs met import lag toch wel wat hoger van de mijne. De two tone zat rond 2300 en de wit gouden met zwarte plaat ging rond of over de drie. Deze modellen worden niet meer nieuw geleverd. Beetje inflatie. Dus zo gek zijn de prijzen nu toch niet?

Ik heb deze nu sinds dec 21, draag hem niet veel maar wegdoen doe ik hem niet. Heerlijk horloge.

24 likes

Corona, stikstof, oorlog, energie… (denkt na over meer “redenen” :rofl:)

3 likes

NA :cowboy_hat_face::v:t2:

27 likes

Ghehe ja ik snap t wel hoor, en kwalitatief is het er ook naar natuurlijk.

1 like

Dat sowieso. Maar toen ze nog geproduceerd werden 2200 dus het is niet gek dat de schaarste toeneemt. Zeker met die twijfelaars die hem dan weer terugtrekken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

En dan ineens zie iets nieuws, kijk je in je horloge kist en denkt welke zou er dan plaats voor moeten maken…
Kom je uit bij de Black Prince… dan toch.
Dus mogelijk toch binnenkort in het blauwe deel.

1 like

Throwback

11 likes

Duotone :heart_eyes:

7 likes

10 over 10, heb jullie lang niet gezien. Blijft genieten die Prince DayDate :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Mooie :ok_hand:

Deze zijn van de laatste dagen :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Crosspost…

8 likes

Kwam deze dial variant toevallig tegen op Chrono, ik weet niet of ik het mooi vind.

3 likes