Ik denk dat die bulk naar Nederland mogen komen dan
Prachtig, imo de knapste versie onder ons!
Ik was meteen om toen jij van dit model die foto van Uhrforum plaatste
Haha ik ook hoor, maar deze uitvoering was toen niet leverbaar
Niet dat ik spijt heb van mijn vol-stalen versie, ik draag het nu als daily beater!
Kreeg vandaag een creditnota van UPS. Iemand ervaring wanneer ze dit terugstorten?
Nice! Hoeveel kreeg je terug?
Weten ze je rekeningnummer überhaupt? Anders storten ze dit waarschijnlijk naar een willekeurig rekeningnummer van 10 cijfers.
P.S. Ik heb ze naar aanleiding van de creditnota een mail gestuurd met mijn rekeningnummer en een referentie naar de creditfactuur.
Een beller is sneller
Bij UPS gaat administratief gezien niks snel.
94 euries…rekeningnummer hebben ze ik wacht wel even af.
Jongens, ik heb een drang naar een Prince met blauwe dial! De blauwe dial apart kopen lijkt onbetaalbaar (750eur and up), dus ik ga op zoek naar de all-in-one package. Alvorens mijn prachtige 74033 uit 1990 met vlijmscherpe kast, fantastische brush en prachtige plaat in het blauwe gaat -> Moest hier iemand interesse hebben, shoot me gerust een PM. Horloge is bij een bekende dealer in UK gekocht met verse service en loopt als een zonnetje.
Deze vind ik super mooi.
Dank!
Vandaag de QC foto’s en video gekregen van Jetco.
Nog wel even geduld, want:
“After you confirm there is no problem, we will help you activate the warranty card.
Since the warranty card needs to be activated, which will take a few days, the order will be shipped in about a week.”
Dit zal wel slaan op dat nieuwe type garantiekaart. Moest jij ook enkele dagen wachten op activatie van de garantie met de nieuwe kaart @ReizendeOomRoel?
Dat is inderdaad een standaard mailtje. Gold ook voor de oude garantiekaart btw…
De kaart moet door de Tudor dealer worden geactiveerd.
Wel even akkoord geven op de QC-pics hè!
Dan wordt je order verzonden…
Aah, Ik dacht al dat het aan dat nieuwe garantiesysteem lag waarin ze je gegevens in het systeem moeten zetten.
Heb akkoord gegeven, maar was alweer tegen de avond in Hong Kong tijd, dus ik zal morgen wel weer wat horen