Volgens mij een nieuwtje! Ik heb de oude nog
De mijne zijn van mei & juli. Beide met de oude kaarten.
Nee ik ga het niet doen, ik vind heb toch te klein…39mm is mijn ondergrens…ik laat hem in de stickers…
Kortom als iemand nog eentje zoekt voor list dan hoor ik het wel.
Echt? Wat jammer zeg!
Ik ben helemaal gewend aan het “kleine” formaat op mijn “grote” 21,5cm pols.
Mijn two-tone is dus zeker een blijvertje!
Desalniettemin heb ik ook net de knoop doorgehakt om mijn, gisteren binnen gekomen, stainless Prince (met mosaic dial)… in de stickers mèt nieuw model garantiekaart te verkopen. Tegen kostprijs uiteraard.
Mijn 74000n is coming back home;) cant wait!
Paar jaar in de kast laten liggen en voor het dubbele verkopen. Mits je de middelen hebt uiteraard.
Dat kleine formaat went toch snel. Droeg vandaag een witte Orient Bambino en had het gevoel dat ik een TW Steel om had. Mijn Full lume Lorus military leek ineens ook niet meer klein met 36mm.
Ik zit er inderdaad sterk aan te denken deze te bewaren en veilig in de kluis te leggen…
Haha! Wat herkenbaar
Zojuist een Prince besteld!
Nu de horror van het wachten tot ie geleverd wordt
Gefeliciteerd! Welke is het geworden?
Voorpret noemen we dat
Wilde all en hele tijd en Prince kopen, maar twijfelde welke. Toen ik deze in dit topic voorbij zag komen (weliswaar niet van een hf’er) was ik om. Een paar dagen geleden had JetCo 'm weer in stock
Achteraf gezien wel ja, nu hoeft het wat mij betreft geen seconde langer te duren hahaha
Wat zeg je nou… Is de black dial weer op voorraad?? Gave NA die je incoming hebt! Leuk weer wat variatie in het Prince-topic.
Jaa, ik had afgelopen dinsdag bijna een gouden plaat gekocht, want die zijn toch ook wel erg mooi (maar ook een beetje bij gebrek aan voorraad van de andere modellen). Ik wilde hem toch nog even op me laten inwerken, kijk ik woensdag, BAM! de 76213-0012 weer op voorraad!
Toch ook nog maar even een paar nachtjes over nagedacht, maar het moet hem toch echt worden
Juist!
Daarom eens een keer een lederen band geprobeerd!
Ben zelf eigenlijk helemaal geen bandenswapper en geef de voorkeur aan metaal echter vind ik het zo slecht nog niet staan !
Die drilled lugs zijn ideaal!
Staat hem goed
Verdorie nu wil ik dat ook gaan proberen vanavond…