Tudor Prince Only

Sierlijker minder grof wat ronder ipv scherper.

1 like

Mijn kast heeft ook nog iets bijzonders wat je niet zomaar tegen komt en het is een kleinigheid maar voor mij wel waardevol. Tudor heeft op 1 vlak wat afgeweken van rolex voor 1 jaar wie o wie weet wat het is.

Dat is het niet. Nieuw is ook nog te koop. Dat spreekt meer tot de verbeelding. In ieder geval bij mij.

Wat bied nieuw jou in dit geval meer dan bij een goed onderhouden vintage? Serieuze vraag btw. 76xxx serie trekt mij wat minder persoonlijk heb dan de 74000 weer wel.

Ik hou van volledig nieuw. Ben niet zo van de vintage, kunnen veel haken en ogen aan zitten. Ben het wel met je eens dat de linen dial op de vintage klokken fijner is.

Volledig scherpe kasten, bezels en 5 jaar garantie. Top deal.

8 likes

9 likes

Wat mij naar vintage trekt is ook beetje de zoektocht naar dat ene pareltje dus daar haal ik voldoening uit. De aangegeven punten zit wel wat in ook en zijn zeker ook wat waard.

8 likes

Snap jouw kant van het verhaal ook volledig. Vintage heeft zijn charme.

1 like

dubbelpost verwijdert

Net misgegrepen voor een vintage day+date :frowning:
Ik heb te lang getwijfeld omdat ik eigenlijk op zoek ben naar een jumbo.
Voor de prijs van 1550 met een verse service had ik het natuurlijk meteen moeten doen… stom!
Als er iemand nog een mooie jumbo day +date tegen komt met fluted bezel hou ik me aanbevolen!

1 like

Was dat een ebay listing? Had die namelijk ook gezien en dacht nog van jammer dat ik dat geld niet los heb liggen :flushed:. Want was een mooie jumbo voor heel erg nette prijs.

Er is hier op het forum iemand die een jumbo verkoopt is dat niet wat?

degene die ik op het oog had was een staal goud 36mm en niet de jumbo. Vandaar ook een tijdje getwijfeld. Maar met aantoonbare service van paar maanden oud had het een prima deal geweest voor een vintage in mooie staat.

1 like

@charlesb52 kom er maar in

1 like

Ik heb hier al contact over gehad maar de wijzers zijn mijn inziens niet correct voor het model en de dial heeft een beschadiging. Dat samen maakt de vraagprijs voor mij te hoog en zou ik alleen interesse hebben als ik een correcte wijzers kan vinden.

1 like

Ah zo ver had ik nog niet er naar gekeken. Maar zal m’n ogen open houden voor je.

2 likes

Dat ik de eerste eigenaar ben. Heb echt niet veel met vintage. Wil gewoon een nieuw exemplaar die ik dan later aan een vintage liefhebber kan verkopen.

1 like

Prachtig😍 Is dit een 36mm?

Mocht je hem ooit weg willen doen…

Dit is een prince date en volgens mij dus 34mm

1 like

Dennis heeft helemaal gelijk. Al dragen de oudere modellen wel een stukje groter. Vooral de sunburst dial maakt hem af.

1 like