nogmaals, heel erg mooi! De linnen dial doet het met voor mij.
Hier ben ik het volledig mee eens heb de 34 en 36mm en beiden dragen groter en voor mij een hele goede maat!
Prachtig exemplaar ook weer! Geniet ervan!
dankje dat komt wel goed vandaag
Bij mij loopt hij ook het best. Terwijl er concurrentie is van o.a. Rolex & Omega uurwerken.
Echt gave horloges.
Mee eens!
Ongeveer +1 á +2 seconden per dag… 's nachts leg ik 'm af en toe op z’n zij, dan loopt de Prince weer wat in (kroon omhoog).
Zijn er betere horloges te krijgen qua prijs / kwaliteit? Vast wel, maar dit is een topper op dat vlak.
Ik zal eens kijken of ik een setje wijzers kan vinden
Ja ik ben hem sinds het bezit alleen maar meer en meer gaan waarderen. Ik durf hem alleen nog niet echt in het water schoon te maken… terwijl dat eigenlijk nergens op slaat met 100m water resistant.
Kun je gerust doen. Ik had dat ook maar heb het zonder problemen gedaan.
Ik zit er ook over te denken ook een Prince met mosaic dial aan te schaffen
Zag de ADVERTENTIE van @ReizendeOomRoel langskomen en de prijs is uitstekend maar vroeg me wat af;
Zou de bezel te zijn vervangen met een (aftermarket) Rolex bezel?
Een fluted bezel erop zou 'm misschien nog een tikkie mooier maken dan dat deze al is…
Op ebay is voor 49dollar een stalen fluted bezel voor dit model te bestellen. De 76214 is zoals jij hem wilt hebben, maar niet meer te bestellen helaas. Wel op chrono voor 3k+
Thanks!
Maar ik kwam onderstaande tegen… deze zo écht moeten passen aangezien het juiste modelnummer (M76200) erbij wordt vermeld.
Zou een Rolex bezel niet passen?
Liever witgoud dan rvs natuurlijk
Ik denk dat enige mooie bezel een witgouden is, je ziet net dat kleurverschil en de schitteringen zijn daardoor sprekender. Je kan ook kijken naar een 94613 of 94614 dat is de voorganger van de 76000 serie
Helemaal mee eens! Je ziet het er wel vanaf…
Maar, helaas kan ik nergens een wit gouden variant vinden… enkel rvs.