Tudor Prince Only

Tudor is nog niet binnen, maar wil de schroeven niet vernaggelen door de combi van loctite en een V-vormige schroevendraaier (ipv zo’n T-vormige)…

1 like

Begrijpelijk. In ieder geval veel plezier van je prince.

1 like

Ik realiseer me nu dat ik ook de verkeerde heb besteld, deze Bullonge werd aangeraden in dat topic

https://www.watch-tools.de/tools/rlx-special/official-geneva-double-ended-watch-tool-ref-2100.php

Dat verklaart waarom ik ook nog steeds moeite had met die schroeven. Hopelijk kun je het nog retourneren?

1 like

Heren; de schroevendraaier die jullie nodig hebben is een zgn “hollow ground screwdriver”.

Je kunt deze hier vinden:


https://www.watch-tools.de/tools/rlx-special/official-geneva-double-ended-watch-tool-ref-2100.php



1 like

Balen. Ja retourneren kan, voor €12,50 want als je geen track and trace gebruikt schijnt de verkoper gewoon te zeggen dat hij niks ontvangen heeft :sweat_smile:

En dan zou ik weer een nog duurdere moeten kopen.

€60-€70 voor een keer een schroefje vind ik echt teveel van het goede haha. Met de strapcodes nooit een probleem, maargoed daar zit geen Loctite in.

@ iedereen, excuus voor het geneuzel over schroefjes :pray:t2: Nog even en ik kom alleen nog mooie plaatjes showen :joy:

3 likes

Ik heb de mijne via

Binnen de EU.
Ging prima :ok_hand:.

1 like

Ik wil je nog steeds helpen je band op orde te maken hoor free of charge zelfs en ben zelfs bereid nog halverwege af te spreken :joy:

1 like

midsize sub :sunglasses:

13 likes

Gaaf bandje! ik wil er ook 1 voor mijn Date-Just 2tone welk merk bandje is het?

Deze komt van Halios (bij een seaforth) maar matchte perfect bij de DD. Weet niet of halios ze apart verkoopt…

Weet iemand de lug to lug ook toevallig van de 76213? Ik meen rond de 45mm?

Bedankt’ ik ga kijken :eyes:

Wellicht moet je dit ook even posten in een topic speciaal voor deze afbeelding. Zou jammer zijn als iemand het mist in alle andere topics.

1 like

Nou, ik doe nog maar een hefstig plaatje

29 likes

:weary:

2 likes

Oh shit ja! Met een beetje geluk heb je hem dan nog wel aan het einde van de week?

1 like

Prachtige foto! Mooie compositie, belichting en blur. Wat voor camera gebruik je als ik vragen mag?

2 likes

Dat hoop ik inderdaad :partying_face:

1 like

Thanks! Ik gebruik een Fujifilm X-T3 met een 35mm lens. Ik spam nu zoveel foto’s omdat ik nog in de honeymoon fase zit met de Prince haha :see_no_evil:
Ik wil uiteindelijk een fotoboekje maken van m’n horlogecollectie en die naast m’n horlogedoos zetten.

Bonusplaatje om on topic te blijven

2 likes

Kan je nog een goede schroevendraaier bestellen :joy:

1 like