Tudor Prince Only

15 likes

Gaaf! Zie ik het goed dat deze een soort van roze is? Of is die goud en lijkt ie roze? Tof iig :+1:

1 like

Is echt een metallic roze met een sunburst effect en is in het echt zo gaaf! Rolex heeft deze dial ook nog op een paar modellen.

3 likes

Heel vet hoor, mooie kleur en best subtiel vind ik. Staat je goed :+1:

(edit: zie hem nu net in het Tudor topic haha)

1 like

Guys, van dat sterk blijven is niet veel terecht gekomen, ik heb er ook een besteld bij Jetco. I’m so weak :see_no_evil:

Maar wel hyypppee! Hopelijk issie er snel :star_struck:

8 likes

Hahaha!

Another one bites the dust.

Veel uitkijkplezier en genot toegewenst. Je gaat er geen spijt van hebben.

1 like

Mijn Prince ligt voorlopig head only in de kast.

De originele jubilee is naar een bekend forumlid voor een revisie.

Eerdaags verwacht ik m’n nieuwe push pins vanuit Cousins, dus dan kan de Prince even op leder!

7 likes

Welkom bij de club :wink:

1 like

Nice! Welke mag het wezen?

1 like

Nice! Ik ben ook benieuwd welke het geworden is!

1 like

Bedankt! Mede mogelijk gemaakt door jullie foto’s, de zwarte plaat :fire: De shop van de zwarte plaat versie op een broodje heeft mij over de rand geduwd @TiBrew :wink:

Zwarte plaat :+1:

6 likes

Goede keuze!!!

Niet zo’n mooi plaatje als @TiBrew ze maakt maar wat een topper heb je gekocht:

15 likes

Poeh geweldig, je maakt het wachten niet makkelijk :rofl: Maar super nice hoor, kannie wachten

2 likes

Al vaker gepost, dus gewoon nog een keer.

9 likes

Haha! Ik zal Jetco en Tudor even bellen voor een Marketing provisie.
Leuk weer een zwarte plaat erbij :muscle:

4 likes

Haha nou echt als je dit topic doorleest zijn er echt veel voor de bijl gegaan haha

1 like

Ik heb er geen verstand van, maar hoe gaat dat in zijn werk? Kan de rek op de band er uitgehaald worden?

1 like

Afhankelijk van de band is de techniek anders. Bij deze (de oude Tudor folded jubilee) is er jammer genoeg geen andere manier dan de schakels aan de binnenkant van de band voorzichtig en recht dichter nijpen. Het forumlid die dit voor me gaat doen is meester in het reviseren van Rolex/Tudor banden, dus ik heb er alle vertrouwen in

2 likes

Ah ok dank voor de uitleg. Ben benieuwd naar het resultaat als die weer terug is :+1:

1 like

Uiteraard vandaag deze weer om

Ik heb nog wel een vraagje aan de mede Prince bezitters hier.

Wat is de gemiddelde afwijking van jullie Prince? De mijne loop ongeveer 12 seconden per 24 uur te langzaam (en dan leg ik 'm snachts op de caseback) … Ik had dit niet verwacht en vind dit ook best wel jammer. Is dit normaal en zal ik hier iets aan (kunnen) laten doen (onder garantie)?

4 likes