Neehoor volgens mij klopt je berekening, ik betaalde bijna 1600 bij Jetco en daar kwam 330 aan invoer en fees etc bij.
Nee, dat klopt maar toen ik die van mij kocht was de goedkoopste uit Denemarken 2400 euro. Ik heb bij Jetco trouwens ook meer betaald dan de 1560.
Blijkbaar beginnen ze in waarde te stijgen, een mooie ontwikkeling
Als dat zo nog even doorzet wel ja
Ach ja ik ben er blij mee ook al ben ik de gene die in dit geval een paar honderd meer heeft betaald
Er zijn weinig andere horloges met zo’n hoog bang-for-bucks-gehalte, zelfs met wat extra betaling.
En aangezien deze Rolex oyster kasten niet meer gemaakt worden, zal je ook jouw premie er binnenkort wel uit hebben. Dit moet natuurlijk geen doel zijn, maar is wel leuk
Nooo haha ik heb nog geen bericht! Zal vast met de garantie activering te maken hebben. Het is je in ieder geval gegund
Misschien dat mijn order komende week wordt verzonden maar toch sneller in NL is
Hee dat is mijn pols.
Credits aan jou voor deze prachtige foto dan
De eerste 3 foto’s zijn na het opnieuw opmaken van de lugs in Italië bij Il_mezerna op Instagram. De lugs zijn waar nodig met laserlassen bij gewerkt om de dikte te behouden en zelfs iets dikker te maken, is misschien lastig op deze foto’s te zien. Betere komen er nog aan maar wilde dit toch graag even laten zien!
Lekker man!
Ziet er heel fris uit!
Vind het zo’n mooi resultaat en zo kan hij er weer 35 jaar tegen aan!
Net even op C24 en bij Jetco zelf gekeken, maar volgens mij hebben ze de 76200 niet meer, idem voor Yourwatches
Ik kan ze idd ook niet vinden. Gaan ze dan toch echt opraken?
It’s happening!!
Poehhh prachtig man Ik kan niet meer wachten