Tudor Prince Only

Ik vind de kleur erg mooi, ben zelf alleen nooit heel erg fan van die contraststiksels bij de kast.

1 like

Mijn 1 week oude Prince gaat naar Tudor.

Ik vind (en de lokale AD met mij) -12 seconden op 24H toch echt reden om hem even open te laten maken en af te regelen.

Tot over een weekje of 3.

5 likes

Balen dat je hem moet missen, maar top als hij straks weer netjes loopt!

1 like

Al een weekje onderweg met PostNL en Bpost. Zou morgen ten laatste bij Chris aankomen. Heb twee zendingen die rond hetzelfde moment vertrokken zijn en nog steeds onderweg. Contact gehad met Bpost en PostNL, alles loopt vertraging op blijkbaar vanwege Corona maatregelen in de depots

1 like

Het is een drama bij PostNL!
Ik verzend regelmatig naar Duitsland en Benelux, via DHL vaak over in één werkdag
 aanrader :wink: (dhlparcel.nl)

1 like

Ik heb ze zelfs beide gehad, achter elkaar, niet naast elkaar. Beide zeer prettig dragende, classy horloges met rijke historie!
Maar ja, op jacht naar de volgende graal toch beide weer verkocht
 :nerd_face:
Ze passen mooi naast elkaar in een collectie zou ik zeggen :+1:t2:

1 like

Wat leuk dat je zowel de Tank als de Prince Date Day hebt gehad, @split_time. Dat wist ik nog niet toen ik naar je advertentie verwees.
Maar dat bevestigd voor mij wel dat ik op de goede weg zit. :yum: Bedankt ook voor de rest van de reacties! Blijkbaar voelt vrijwel iedereen iets voor de Caterier Tank.

Een NA-topic op korte termijn zit er nog niet in @Thomas96. :wink: Na de Prince en Oris 65 van afgelopen kwartaal is mijn horlogepotje leeg. Als die Tank er komt (en dat vind ik nu wel heel verleidelijk) dan op zijn vroegst over enkele maanden. :cowboy_hat_face: Of ik moet die van @HanDavinci op termijn kunnen loswrikken? Dibs!

3 likes

Nou

Nee.

1 like

Dat was snel. Oké, noted!

1 like

sneak preview :grin::grin::grin::grin:

1 like

Ben benieuwd! Ik zit te twijfelen om langs een dealer te gaan, gewoon voor de zekerheid. Ik bedenk me altijd maar dat de nepperds niet van echt te onderscheiden zijn tegenwoordig
 las laatst een verhaal dat zelfs de officiële papieren gefaked worden bij horloges

Er staan op het internet zoveel goede verhalen over deze horloges van deze dealer dat de kans minimaal is dat het een nepper is.

1 like

De mijne komt van yourwatches en is nu onderweg naar Tudor. Mocht er iets niet kloppen aan het horloge dan weten we 't snel.

(ik heb geen goede ervaringen met yourwatches maar daarover schrijf ik tzt nog wel een keer een stukje in het “ervaringen met” gedeelte)

Wordt vervolgd. :wink:

2 likes

Ik heb nog nooit een namaak tudor prince gezien. Bestaan ze wel?

Ik heb mijn 76200 uit Denemarken besteld en had deze in 4 werkdagen thuis. Wellicht 3-4 tientjes duurder dan bij Jetco maar geen gedoe met douane en iets minder risico lockdown etc
 wat wel noemenswaardig is: het horloge (100% nieuw en ingedragen) was volgens de garantiekaart oorspronkelijk geleverd in Macau.

Ik heb mijn 76200 ook uit Denemarken, maar kan niks op de garantiekaart zien waar hij vandaan komt. Bij mij zit er een sticker op, volgens yourwatches is het garantiesysteem tegenwoordig volledig online?

Laatst op YouTube een neppe omega seamaster 300 gezien welke vergeleken werd met de echte, niet uit elkaar te houden! Gekkigheid

Neppe tudors heb je wel een punt, idd nog nooit een neppe prince gezien, maar wel ieder ander model zo’n beetje haha!

1 like

Volgens mij gaat het eerder om een paar 100 :grin:

Dat kan best wel kloppen, ik heb begrepen dat er ook van de zomer nieuwe digiy garantiekaarten zijn uitgebracht. Dit is die van mij, duidelijk van de generatie voor de zomer:

1 like

Mijn 76200 heeft mij uit Denemarken 1.950 eur all-in gekost.

Bij Jetco kostte het toen omgerekend naar euro’s: 1560 eur. Hier komt sowieso BTW bovenop Ad 328, dus samen zo’n EUR 1.890. Mijn inschatting is dat invoerrechten en-kosten samen meer bedragen dan meer bedragen dan 10 eur.

Zo kom ik op een paar tientjes verschil uit. Zie ik iets over het hoofd bij de Jetco-route?