Tudor Prince only

Lekker plaatje man! Ik krijg er ook trek in koffie van haha

2 likes

Ik wil even jullie mening horen, omdat veel van ons onlangs voor de bijl zijn gegaan voor de Prince Date Day en ik veel gelijkenissen zie met dit horloge. :grimacing:

Cartier Tank Solo
Acceptabele prijs
Rijke heritage
Iconisch model

Wat vinden jullie van de Cartier Tank Solo naast de Date Day? Ik denk zelf dat het een mooie toevoeging aan de collectie zou zijn.
Het movement is quartz, voordat iemand anders die wil inkopen. :wink: Maar wat mij zo aantrekt is het iconische ontwerp, de kast en dial.

Hier wat mooie foto’s uit een verkooptopic van @split_time.

4 likes

Classy hoor :ok_hand:t2:
Zou zelf dan wel de automaat variant wensen :blush:

1 like

Sodemieter, dat is een mooi ding zeg.

Qua prijs/kwaliteitverhouding is dit misschien ook wel het beste wat er te krijgen is. Het is bijna gĂȘnant hoe gek ik op m’n horloge ben. :rofl:

1 like

Iedereen besteld ze bij (jetco?) Ofwel yourwatches uit Denemarken, in hoeverre kunnen we ervan uitgaan dat ze authentieke horloges verkopen?

Andere vraag, zouden ze in Shanghai ook geleverd worden? :thinking: heb daar meerdere kenissen wonen, zou erg interessant zijn als ze ze daar hebben.

Crap dat had ik hier ook wel ff kunnen vragen

Rate +6s/d (is binnen specs maarja wel hoger dus)
Amp 308
Beat err 0,4
Parameter 28800 afwisselend met 52,0

1 like

Ik vind hem heel mooi, super classy! Denk dat ze prima naast elkaar kunnen in de collectie. Al vind ik een automatische wel gaver, maar erg tof iig :+1:

1 like

Ja ik dacht laat ik het maar vragen, aangezien ik echt een noob ben op het technische vlak.

Rate begrijp ik nog wel maar amplitude en beaterror?! :thinking: en de 28800 snap ik ook maar de 52 bij parameters haha geen idee.

Ik hoop dat onze bestellingen deze week de deur uit gaan :+1:

1 like

:ok_hand:

17 likes

Op youtube heb ik een filmpje gezien van iemand die ook recentelijk een prince had gekocht bij Jetco. Hij heeft voor de zekerheid z’n Prince door een horlogemaker laten openmaken en beoordelen en ook van 1 van z’n overgebleven band-linkjes het goud laten testen.
Zowel uurwerk en goud waren wat het moet zijn :+1:

Ik zal het filmpje eens terugzoeken.

2 likes

Oeh daar ben ik wel benieuwd naar! Hopelijk kun je het filmpje terugvinden

1 like

Ontzettend dikke kleurencombinatie zo!

1 like

Ik heb voor de aankoop op meerdere forums alleen maar positieve verhalen gelezen. Geen enkel probleem over authenticiteit of andere zaken.

2 likes

Vind ik een hele dikke combo. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van kleine rechthoekige dressers.

3 likes

Lekker is ie hĂš? :heart_eyes:

Lijkt me een top combi! Benieuwd of we binnenkort een NA voorbij zien komenđŸ€—

1 like

Mooi horloge maar niet mijn smaak. Wel een mooie aanvulling op de prince.

1 like

Wat vinden jullie van de combo?

12 likes

De kleurencombinatie ziet er koninklijk uit, toepasselijk bij de naam haha. Ik vind hem op de stalen band wel mooier zelf :+1: Heb je die alweer terug?

2 likes