Tudor Prince Only

Graag gedaan! Ja leuk he. En het is echt snel gegaan! Ik denk dat er in 3 maanden tijd wel 15 tot 20 Date Day’s bij zijn gekomen op het forum. :sweat_smile:
Succes met het uitkijken naar jouw Date Day, @Sandwich! Erg gaaf die zwarte plaat. :smiley: Als ik nu opnieuw zou moeten kiezen…

4 likes

Joh dat zijn er echt veel! Mss aan het einde van het jaar even tellen wat de eindstand tussenstand is :nerd_face:

En bedankt, ik wacht met smart. Jetco is iig heel netjes met updates en dergelijke :+1:

2 likes

Plaatje om de Day mee te beginnen.

TUESDAY 27

8 likes

Niet lang na jou had ik mijn 94614 gekocht want had nog topics geopend over de correcte band te vinden. Dat horloge is nu een renovatie aan het ondergaan en komt eerdaags weer terug om gelijk door te kunnen naar een servicebeurt hahaha.

2 likes

Goedemorgen! Nog altijd zeer tevreden met de Prince.

8 likes

Was me eerder nog niet opgevallen, maar de modellen met streepjes urenmarkers hebben langere wijzers t.o.v. modellen met cijfers/diamanten.

Ik had wel eerder gezien dat de minuten markeringen anders zijn ingericht, maar had niet gedacht dat de wijzers anders zouden zijn.

Bijzonder is dat op de site van Tudor ze hierin niet heel consistent zijn.
Hier is duidelijk te zien dat de wijzers niet even lang zijn

Terwijl ze dat hier ineens wel zijn

Op mijn zwarte plaat model met nummers komen de wijzers toch echt niet zo ver als op de afbeelding hierboven…

3 likes

Hier nog een voorbeeld:

Niet even lang

Wel even lang

Lijkt wel alsof ze op de website enkel de platen met diamanten kortere wijzers hebben gegeven, terwijl de platen met cijfers dit in het echt ook hebben.

2 likes

Dat is bijzonder.
Mijn exemplaar met zwarte plaat heeft korte wijzers zoals hier te zien is:

1 like

Ik heb net het timegraph filmpje gekregen van Jetco, gedurende het 30 seconde durende filmpje zijn dit de waarden:

Rate: tussen 0s en 1s
Amplitude: begint op 312 en loopt in ongeveer 10 seconde naar 308. Blijft de rest van het filmpje, zo’n 20 seconde op 308 stabiel.
Beat error: 0,1ms
Parameters: 28800 afwisselend met 52,0

Ik heb er weinig kaas van gegeten, maar is dit lijken mij goede waardes of heb ik het mis?

1 like

Zeker!

1 like

Dat lijkt mij goed inderdaad!

De mijne gaat binnenkort bij een AD aan de timegrapher…

Blijft mooi spul!

5 likes

Top dank jullie wel voor het antwoord! Dan ga ik hem bevestigen :scream:

Dat is helemaal prima.

1 like

Top bedankt hoor :+1:

Edit: @AKM jou avatar is geweldig, heb de Witcher games met zoveel plezier gespeeld, echt uren lang :+1: sorry voor de offtopic

1 like

Ja same here, ondertussen bezig met de 3e playthrough van deel 3 :grin:

4 likes

Zware werkdag: :white_check_mark:
Lekker gegeten:. :white_check_mark:
Kamerjas en pantoffels aan: :white_check_mark:
In de mancave genieten van een lekker drankje, Netflix en de Prince: :white_check_mark::white_check_mark::white_check_mark:

13 likes

Lekkah!

1 like

Koffie-tijd!

13 likes

Coole foto! Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat het horloge zo netjes blijft staan? Hangt ie aan het oortje?

1 like

Yes klopt, oortje is recht aan de bovenkant

1 like