Tudor Prince Only

Welkom, trouwens!

1 like

Dank :smile:

1 like

Heb je het forum gevonden op zoek naar een Tudor Prince? Of ben je eerder toevallig (maar daarom niet minder terecht;-)) in deze topic beland?

In eerste instantie was dit wel het model wat mijn aandacht trok (ben zelf nog niet heel erg bekend in de wereld van de horloges). Alleen voor mijn eerste horloge wilde ik toch wel een horloge wat nog door niemand gedragen was waardoor deze voor mij al af viel… Afgelopen weekend een BB opgehaald in Amsterdam en daar tot nu toe meer dan blij mee!

Gefeliciteerd met je BB! Foto? Blijft een mooi horloge.
P.S. De Prince Date Day is nog gewoon nieuw te krijgen hoor. Aan de andere kant van de wereld.

1 like

Nooit geweten, ik ga hier nog heel wat leren over horloges zo te zien. Misschien als volgende dan maar :wink:.

7 likes

Mijn nieuwe prince. Elke keer is het een andere kleur als ik er naar kijk. :slight_smile:

18 likes

Leuk al die nieuwe Prinsen!

3 likes

Erg mooi ook deze blauwe dial! Is deze versie (ooit) ook te koop geweest bij Jetco?

2 likes

Wie en waar is de hype eigenlijk begonnen? Heb al veel terug gelezen in het topic maar kan de oorsprong niet vinden haha

2 likes

Was @AKM niet een van de eersten?

2 likes

Geen idee, heb hem via Chrono24 besteld.

1 like

Ik denk dat ik inderdaad relatief vroeg ben ingestapt. Denk inderdaad wel voor de hype op gang kwam, maar weet ook dat er nog anderen waren voor mij die bij Jetco een prince hebben gekocht.

Edit: ik kwam geloof ik in maart erachter dat deze modellen nieuw te koop waren. Twee maanden uitgesteld met het idee dat ik er toch echt geen een nodig had. Twee maanden wijzer in mei, was het een makkelijke beslissing. De prince moest er komen. In de zomer ook de two tone gekocht. Geen seconde spijt van.

7 likes

Ik ben de hype niet begonnen, maar stond wel ver vooraan. :grin:

Heb je mijn NA-topic al gevonden? Staat ook iets in over hoe ik op het spoor van de Prince Date Day ben gekomen. Nog geen seconde spijt van gehad overigens. Prachtig horloge!

5 likes

Had je topic nog niet gezien, leuk om te lezen zo. Grappig dat je daar nog reacties had van ‘oh wat gaaf dit model ken ik niet’ en nu zijn er een heleboel met een Prince. Bedankt voor het delen :+1:

2 likes

@Marlo was een van de eerste geloof ik. Eind februari heb ik er een via jetco over laten komen :sunglasses:

3 likes

10 likes

Dat is alweer een poos geleden, gaaf om te zien hoe dat is gaan sneeuwballen. Is HF dan eigenlijk een echokamer :nerd_face:

1 like

Dat zou best kunnen. Ik heb er destijds nog een NA topic van gemaakt. Ik moet nog fatsoenlijke nieuwe foto’s maken dus bij deze een oude. Ik lijk (nog) de enige met deze plaat te zijn.

14 likes

Ook deze plaat is super.

1 like