Zo…veel…mooie…tudors
Zo wat een hoop nieuwe Tudor Prince’s incoming! Er is een aardige hype ontstaan. En terecht hoor!
Bij twijfel doen toch? Ik kan het je aanraden. Draag beide graag en veel.
Mooi hoor! En top dat de maat goed is
Hoe valt de 36 mm? En direct bij Jetco besteld of via Chrono? Twijfel zelf tussen deze en de TT Mosaic…
Ik zit maanden te zoeken naar waar ik mijn 2k aan uit ga geven en hier worden de Tudors als Pizza’s besteld
36mm is even wennen… zeker als je de hele dag al een Omega SMP om de pols hebt gehad
Nu ik de Prince een avondje om heb kan ik niets anders zeggen dat het prima staat op m’n 20,5cm pols.
Wat denk jij @GeorgeJ?
Heb deze via Chrono besteld maar een eventuele volgende zal ik rechtsreeks bestellen en houd ik een paar tientjes in m’n zak
Why not?
Voor de prijs van 1 Rolex Day Date kan je makkelijk 5-6 verschillende en authentieke Tudor Day’s kopen en ieder dag van de week een andere omdoen.
Denk dat in TT de maat een beetje een vintage uitstraling geeft wat ik zeker waardeer. Maar voor mijn gevoel moet het niet kleiner worden haha, zal ook een kwestie van wennen zijn
Niet beschikbaar. Had al contact gehad
Helaas…
Wow had niet verwacht dat iemand op het forum ook een Asian market ‘Ranger’ had! Nice!
Niet alleen hier maar ook wereldwijd lees ik op diverse internationale fora!
Zijn deze resultaten op de timegrapher oké? Amplitude zit een haar onder de acceptabele bovengrens (een stuk hoger dan de overige prinsen die ik hier heb gezien), zelfde geldt voor de beat error.
Prima resultaten.
Prachtig horloge die two Tone is schitterend op dit model
Veel draagplezier
Ziet er goed uit.
Perfect!
Kennelijk net handmatig opgewonden, dan haal ik deze amplitude ook.
Beat error is ook ok
Weet iemand ook wat ze kosten ongeveer, van staal/domed naar two-tone/fluted? Bij de AD dan?
helaas niet direct, ik ga maar uit interesse dit weekend even goed surfen