Tudor Prince only

Estimated delivery maandag 14 september!

2 likes

Doe mij maar de blue dial of silver dial;) wie o wie?

1 like

Estimated delivery dinsdag 15 september !

4 likes

kijk eens hoe mooi dit allemaal werkt. Precies om 12 uur…

6 likes

Dat gaat inderdaad soepel. Wat een mooi ding :heart_eyes: Wat ik me nog afvroeg, heeft het horloge een geschroefde kroon? Dat lijkt er wel op in het filmpje. Ik kon het alleen niet terugvinden.

3 likes

Yes klopt

2 likes

Hahahaha

Die kerel bij JetCo gaat denken…

4 likes

Hallo,

Vraagje hoe betaal je de invoer / inklarings kosten bij UPS op zo’n aankoop? Cash / pin of ?

Q

Ik heb het online betaald.

Volgens mij aan de deur pinnen, als je hem bij het afhaalpunt ophaalt kan cash natuurlijk ook. Ik kreeg ook de mogelijkheid om online deze kosten vooruit te betalen bij UPS.

Dit was het eerste horloge waar ik maanden naar getuurd heb en toen niet kon betalen. Nu vond ik dit goed verneukte exemplaar te koop in Europa dus heb ik m gelijk gekocht. Het is een projectje, als ik alles heb gevonden en hij weer compleet is ben ik wel even klaar met horloges, denk ik. Die van jou ziet er super uit, heel netjes.

1 like

Geschroefde kroon en 100m waterdicht. Dus hij doet recht aan de oyster-case. :oyster:

3 likes

Ah top dank voor de bevestiging :+1:

1 like

Hier nog wat specs van Tudor zelf.

2 likes

Perfect. Dank! Die van mij komt ook de 14de. 9 september besteld. Best rap👍

2 likes

Ah tof joh! Welke heb je besteld @Niels1974? Ik denk dat we binnen een maand een stuk of 10 nieuwe Prince Date-Day’s op het forum erbij hebben. :grin: Maar… volgens mij heeft nog niemand spijt gehad. :ok_hand:

3 likes

In tegendeel Patrick!
Ik heb vanmiddag de Stainless Mosaic uitvoering erbij gekocht :flushed:
Kan er lekker afgewisseld worden :wink:

Ik blijf genieten!

Ik ga nog wel opzoek naar een mooie lederen band. Denk aan een mooie vintage bruin lederen exemplaar… niet tè chique, dat is de Prince al genoeg!

8 likes

Gefeliciteerd met je tweede zeg ik dan maar!:star_struck:

1 like

Haha wat lachen joh! Dat maakt mij weer aan het twijfelen om de mosaic two-tone te bestellen :grin: Maar ik heb al zoveel incoming. :cowboy_hat_face:

2 likes

Ai. Ze zijn ook zó mooi hè!
Ik heb verder niets incoming maar… ik wil er wél een mooie lederen band bij.

Ons forum heeft een fantastische bandenmaker (wel meer, wil niemand tekort doen) en heb mijn oog op zoiets laten vallen.
Niet té chique want dat is de Prince zelf al maar juist wat stoerder en grover. Vintage bruin is voor mij wel een must… denk ik.
Wat denken jullie?

(credits voor de foto’s: @Smire en @JosvL)

5 likes