Tudor Prince Only

Ja, ben erg benieuwd hoe ie gaat bevallen. Het voorgevoel is goed zeg maar :smile: Ik ben voor de stainless mosaic gegaan.

2 likes

Payment Request - Import duties and charges

Hello

Thank you for payment of import duty/tax due on your DHL Express shipment with waybill number 1787184685 from JETCO INVESTMENT LTD.

To manage delivery o

PAYMENT DETAILS

Amount Paid EUR 379.53

Transaction ID 26
Payment Date 11-09-20

Dringend op zoek naar een nieuwe smartphone. Check die brush, check de weerspiegeling van de dial op de zijkanten van de indexen.

Dat zou er zooo nog beter uitzien indien foto gemaakt met een fatsoenlijkere phone of camera :sunglasses:

3 likes

Gaaf! Is echt een heerlijk duo.

2 likes

Nu zijn ze er nog😍

3 likes

Ik vraag mij oprecht af hoe de Chinese Jetco en de Deense Chris denken over de Nederlandse markt​:rofl::rofl::rofl::rofl:. Behoorlijk wat NA’s hier de komende week denk ik! Die van mij wordt ook op de dinsdag verwacht :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

Op welke uitvoering betaal je dit? En is dit alleen BTW of bevat het ook alle inklaringskosten in invoerrechten etc?

Leuk zeg al die Tudors die onze kant op komen! Goed weekend allen!

5 likes

De duotone is nog niet binnen of ik zit al weer aan een stalen met witte plaat te denken. :grinning:
Dan moet er wel een Breitling wijken…

3 likes

Ik zie het probleem niet?

2 likes

Is wel een hele mooie. En nog van het pre Kern tijdperk.

Foto? Ben wel benieuwd.

ook bijna niet meer te krijgen…

1 like

Die van jou ziet er toch prima uit? Beetje meer gedragen, zoals het hoort. Los van de wijzers en wijzerplaat zijn de onderdelen niet moeilijk te vinden lijkt me?

Nee stoppen met al die foto’s! Ik heb al bijna 2 keer op het punt gestaan om deze te kopen! Gek wordt je ervan!!
…Must resist…anders komt die DJ41 er nooit!

6 likes

Dat is ook zeker een mooi model. Lastige keuze.

Ga mijn geld weer in sportsbetten investeren.

8 likes

Dude. Die verkoop je hier over een paar maanden toch gewoon voor wat je betaald hebt?

Pullen, die trigger

1 like

Dat denk ik ook. Ik draag deze overigens net zo graag als mijn datejust.