Ja, ben erg benieuwd hoe ie gaat bevallen. Het voorgevoel is goed zeg maar Ik ben voor de stainless mosaic gegaan.
Payment Request - Import duties and charges
Hello
Thank you for payment of import duty/tax due on your DHL Express shipment with waybill number 1787184685 from JETCO INVESTMENT LTD.
To manage delivery o
PAYMENT DETAILS
Amount Paid EUR 379.53
Transaction ID 26
Payment Date 11-09-20
Dringend op zoek naar een nieuwe smartphone. Check die brush, check de weerspiegeling van de dial op de zijkanten van de indexen.
Dat zou er zooo nog beter uitzien indien foto gemaakt met een fatsoenlijkere phone of camera
Gaaf! Is echt een heerlijk duo.
Nu zijn ze er nog😍
Ik vraag mij oprecht af hoe de Chinese Jetco en de Deense Chris denken over de Nederlandse markt:rofl:. Behoorlijk wat NA’s hier de komende week denk ik! Die van mij wordt ook op de dinsdag verwacht
Op welke uitvoering betaal je dit? En is dit alleen BTW of bevat het ook alle inklaringskosten in invoerrechten etc?
De duotone is nog niet binnen of ik zit al weer aan een stalen met witte plaat te denken.
Dan moet er wel een Breitling wijken…
Ik zie het probleem niet?
Is wel een hele mooie. En nog van het pre Kern tijdperk.
Foto? Ben wel benieuwd.
Die van jou ziet er toch prima uit? Beetje meer gedragen, zoals het hoort. Los van de wijzers en wijzerplaat zijn de onderdelen niet moeilijk te vinden lijkt me?
Nee stoppen met al die foto’s! Ik heb al bijna 2 keer op het punt gestaan om deze te kopen! Gek wordt je ervan!!
…Must resist…anders komt die DJ41 er nooit!
Dat is ook zeker een mooi model. Lastige keuze.
Ga mijn geld weer in sportsbetten investeren.
Dude. Die verkoop je hier over een paar maanden toch gewoon voor wat je betaald hebt?
Pullen, die trigger
Dat denk ik ook. Ik draag deze overigens net zo graag als mijn datejust.