Hier ook 2 handleidingen (Engels en Kantonees denk ik?) + garantiekaart. Ik heb er niks achter gezocht okdat de website van Tudor Hong Kong ook deze 2 talen kent
Bij mij miste het garantie instructie boekje (maakt mij normaal geen moer uit maar het maakt het ‘box & papers’ verhaal incompleet).
Full set (b&p) bestaat volgens mij uit
1, garantiekaart,
2, instruction manual en
3, guarantee instruction manual
Toen de verkopende partij ook nog eens moeilijk ging doen werd ik een beetje pissig.
Zeer netjes en correct:
*de communicatie via C24 verliep vlot
*de levering was snel (enkele werkdagen)
*makkelijk (geen douane/inklaringen)
*het pakketje was goed ingepakt
*het was echt een ongedragen full set oa: nota van hunzelf, door AD afgestempeld garantiekaart, alle dozen etc etc
Lekker man!
Niemand?
Normaal verkopen ze er 2 per maand. Nu sturen ze er elke week 10 naar Holland.
Natuurlijk verhoog je de prijzen
Hun oprakende voorraadprobleem is plotseling ook opgelost. Ze struinen op hun scooter heel hongkong natuurlijk af naar Tudor date-days die er al jaren in de vitrines liggen te stoffen.
Zo ik zie dat het ook best veel is. Als ik mij niet vergis €100 duurder via Chrono24 dan toen ik bestelde
Dit dus
Volgens mij waren ze lange tijd in de aanbieding en hebben ze die korting nu verwijderd.
Denk serieus dat het de schuld van dit topic is
Zal ongetwijfeld meespelen gezien de populariteit alhier
Oh ja, ook nog de btw etc erbij rekenen! Haha nou ja hebben de ‘vroege’ bestellers iets meer geluk
Wow wat is er aan de hand met de prijzen van deze
!? Net even chrono24 gecontroleerd, serieuze prijsstijgingen!
Wat op onze forum is gebeurd, heeft zich ook voorgedaan op andere internationale fora: zoek maar voor de gein op Uhrforum van onze oosterburen.
Ja dat idee had ik ook al… ik zie ook heel veel nieuwe Prince DD’s op de Facebookpagina van de Tudor-club. Ik vraag me wel af wat de trigger is geweest? Zit er iets in de lucht?
Was ik effe net op tijd!
Daar stond vd week een zgan nieuw prince TT te koop en die was binnen No time weg… ik was helaas te laat.
Ja… als je 'm wilt moet je nu toeslaan denk ik
Badum!
Wat vind ik er van?
Vanaf nu is elke ‘vintage’ dj overpriced.
Ze zijn namelijk gewoon nieuw te koop!
Als ik het vergelijk mijn met 126234 dan:
Is de band ‘rammelig’.
Endlinks zijn dunnig, band is dunnig, clasp is dunnig. Alles is dunnig!
Maar; De kast is HEERLIJK, de fluted bezel, plaat ed zijn top.
Wat is dan de meeste bang 4 the buck?
Absoluut de prince.
Je koopt er 3,5 voor de prijs van 1 nieuwe DJ, of 2 voor de prijs van 1 vintage DJ.
Rolex wint het wel hoor, begrijp me niet verkeerd… Maar eigenlijk kan je hier niet om heen.
Ben er super blij mee!