Tudor Prince Only

Eerst vanavond maar eens de band op maat maken, want kanonne… Die is lang!

2 likes

Voor de verandering eens een dagje op kantoor

13 likes

Done :wink:

2 likes

Na vandaag kan ik ook eindelijk m’n date day weer dragen, gister belletje gehad dat service klaar was :sunglasses:. Yessss!!

5 likes

Lekker wandelweertje vandaag!

16 likes

Hello,

The watch comes with only two manuals (English and Chinese), without other manuals.

No worries, we have confirmed it with Tudor, there is nothing missed

Hmmm :thinking:

2 likes

Ik kreeg hetzelfde terug:

yes, they’re both instructions manuals, in different languages. It comes with no warranty manual.
\ 1x17

:thinking:

1 like

Hoe ziet zo een warranty manual eruit dan. Heeft iemand mischien een foto. Ik zal morgen even kijken in mijn set. Ben wel benieuwd nu.

Bij mij idem: 2 handleidingen in twee talen en een garantiekaart.

1 like

Met ā€œguarantee bookletā€, en maar ƩƩn instructie boekje. :thinking:

In het instructie boekje staat 't ook gewoon:

Geen idee wat nou de juiste bijbehorende boekjes zijn.

3 likes

Ah dat lijkt me dan een uitgemaakte zaak, ik heb er eentje op Ebay besteld voor m’n eigen gemoedsrust

2 likes

Wel raar dat het garantie boekje ā€œofficial chronometer certificationā€ vermeld… Terwijl een Prince niet COSC is toch?

Vreemd… heel vreemd

Hmm ja dat is maf, op Ebay staan garantie bookjes van Tudor met en zonder COSC op de cover, ik heb de non-COSC besteld

1 like

12 likes

Blijken het gewoon hele goede fakes die Jetco zelf maakt :woozy_face::rofl::rofl::ok_hand:

6 likes

Hier ook 2 handleidingen en een garantiekaart in de doos.

2 likes

Oh alsjeblieft doe dit niet. Heel het topic in instant paniek. :sweat_smile:

De Prince’n van Jetco zijn echt. Ik heb er 0,0 twijfel over. :beers:

3 likes

Daar twijfel ik ook niet aan. Alles is tot nu toe in orde.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met mijn boekjes zit. Waarom vinden jullie dat zo belangrijk?

1 like

Paniek in 't princenhok. :joy:… De mijne ligt nu voor 'n afregelbeurtje in 't servicecentrum. Mocht er iets mis zijn, dan hoor ik het wel (komt overigens van Yourwatches).

Om heel eerlijk te zijn… boeien de boekjes ā€œan sichā€ mij niet.

Maar als er standaard een bij een nieuw horloge een bepaald setje aan boekjes (papieren) zit, dan vind ik het raar als hier per horloge verschil in zit… Dat is onprettig.

Ook voor een mogelijke doorverkoop is het prettig als de ā€œbox & papersā€ correct zijn. Nee ik verkoop de mijne niet :wave:

3 likes

Nu is het vaak wel zo dat een AD horloges afzonderlijk van dozen en documentatie krijgt. Ik kan me daarom goed voorstellen dat ermee wordt gerommeld.
Ik hecht er zelf ook niet super veel waarde aan. Temeer omdat het boekje maar weinig voorstelt… voelt kwaliteit niet veel beter dan het instructieboekje wat bij een pak waspoeder zit.

Tudor heeft alle resources in het horloge gestopt, niet in de boekjes of prullaria. :smile:

3 likes