De prince draagt groter dan de diameter doet geloven door de vorm van de case.
Is dat het perspectief, of draag je de Prince redelijk los?
Herkenbaar Piet!
Met mān 20,5 - 21,5 cm polsomvang droeg ik vaak een wat groter model (40-43mm) maar sinds ik de Prince heb⦠super comfortabel!
Kan inderdaad alle polsen (tot zoān 23cm) hebben zoals @Sandwich al schreef!
Passen???
Ben al paar weken dit topic aan het volgen
Dan voor aanbod passen maar is redelijk uit de richtingā¦
Ga volgende week eens een Rolex 36 passen en als maat iets of wat kan, zwicht ik ook voor de prince
Goed plan! Voor dat geld kun je wel een paar Princen aanschaffen
Zou er staffelkorting zijn daar in Hong Kong
Een beetje van beiden denk. Ik draag mān horloges wel ietsjes los, zodat ze over de ellepijpknobbel kunnen bewegen.
Maar door de schaduw aan de onderkant van mān arm op de foto lijkt het gat wellicht wel wat groter
Geen idee⦠kan interessant zijnā¦
Guys, vraagje: klinkt jullie Prince automaat ook zo heerlijk als een diesel? Als ik dit horloge tegen mijn oor aanhoud, dan is het echt luid tov van mijn andere automaten.
Ik vindt het geluid overigens echt heerlijk!
En voor de volledigheid, ik hoor het alleen als ik het tegen mijn oor aanhoud, niet als het om mijn pols hangt of als het in de kamer ligt,
Prachtig
Nee ik hoor mijn prince niet tikken, mijn oudere certina daarentegen die hoor je een kamer verder ook nog
Eergisteren besteld haha!
Prachtig
Ook niet als je het tegen je oor aanhoudt?
Lol, bij die van jou staat de 10 net zo uit t lood.
Zo he, once you have seen it. Blijft nog wel mijn favoriete configuratie van alle Princeās.
Toch apart, alignment problemen. Zie je ook bij veel duurdere merken zo nu en dan terugkomen.