Ja als je echt tegen je oor aan houdt hoor je het wel, bij mān midsize sub overigens niet.
Je bedoelt de 10? Die vind ik ook wel pittig.
Ik vind de rehaut alginement niet zo spannend. Foute bezel alignments krijg ik het benauwd van
Nou zie toch wel wenselijk groot verschil met de website en de alignment hier.
Nu we het toch over uitlijnen hebbenā¦
Wat vinden de date day bezitters hier van de uitlijning van de dagschijf? Ik zie dat deze op veel fotoās niet echt gecentreerd is maar iets naar rechts staat. Lijkt wel een beetje per dag te verschillen.
Die dag uitlijning vond ik ook raar. Zag het al voordat ik er 1 gekocht had. Alles is rechts uitgelijnd, dus met korte dagen zie je een aardig gat links.
Jup, het hoort gewoon.
Gaan we nu alle gebreken opsommen??? Dan ga ik deze van mijn lijstje schrappen
Nou ja, gebrekenā¦
Die 10 vind ik juist mooi hoe de 0 is geplaatst. Ook mede reden dat ik voor deze versie ben gegaan.
De uitlijning van de dagen aan de rechterkant is wat merkwaardig, maar het is in ieder geval allemaal rechts uitgelijnd en niet allemaal random geplaatst.
Dat is het perspectief denk ik. Het lijkt op de foto meer gek dan in het echt. In het echt is het meer zoals op de render van de Tudor site
Daar heb ik mij ook aan geĆÆrriteerd, maar toen ik zag dat ze het allemaal hebben vond ik het al minder erg. Nu boeit het mij niet meer.
OkƩ
uitlijning was vroeger ook al naar rechts en heeft denk ik te maken met het feit dat ze als het even kan 4 cijfers links en rechts van het midden wilden want als je naar de rolex daydate kijkt dan staat die midden uitgelijnd maar zie je dus dat het midden dwars door letters heen loopt ipv mooi symmetrisch.Maar nu is het juist zo dat bij āMondayā het midden precies door het midden van de N loopt. In plaats van 3 letters aan elke kant
OkƩ dan is het gewoon een verschijnsel dat er dus al jaren in zit hahaha mijne komt uit 85 en heeft het dus ook
Ligt denk ik aan het type uurwerk, aangezien het een eta variant is.
Het lijkt erop dat het aan de uitlijning op de dagschijf ligt en niet aan hoe deze geplaatst isā¦
Dit dus.
Ik vind de zwarte varianten met de cijfers erop overigens niet minder mooi door de 10. Volgens mij valt het wel mee, zie het vooral goed als ik flink inzoom.
Ik heb in mijn korte leven veel zaken geleerd. Dat vrijwel geen enkel horloge geheel perfect uitgeleverd wordt, is daar onderdeel van.
Ja inderdaad, ik had die gekke 10 ook al gezien voor ik hem kocht. Vind het wel wat hebben
De jouwe zijn wel echt heel gaaf. Vind de linen dial echt geweldig.
Mee eens accepteren doorgaan en gewoon genieten van het leven! Het kan al moeilijk zat zijn soms hahaha.