Via Chrono24 heb ik besteld, dat ging allemaal prima. Al weet ik dat er hier ook zijn die gewoon rechtstreeks via de Jetco site hebben besteld
Ok betaal je dan 21% btw in NL aan de douane ?
Loopt ie helemaal weer top voor zover je kunt zien? Wel chill dat je hem weer terug hebt, enjoy
Is die bij Tudor zelf geweest trouwens?
Yup klopt, 21% belasting en iets van €15 inklaringskosten. Voor de levering kun je dan rechtstreeks aan UPC betalen via iDeal. Ik kreeg in mijn tracktrace update de melding dat ik kon betalen.
Mijn nieuwe Tudor Prince Date Day 76213-0001 is vandaag een dagje eerder dan verwacht bij me geleverd door UPS vanuit Kopenhagen- DK (Yourwatches) via C24. Geen verkeerd woord te zeggen over deze verkoper.
Prachtig horloge dat zoals vaak aangegeven weinig of niet onderdoet voor een 16233. Ik post later nog wel ff wat foto’s, maar denk dat iedereen in dit topic al voldoende en uitvoerig foto’s heeft gepost.
Meer foto’s zijn altijd goed.
The more the merrier
Gefeliciteerd welkom bij de club
Nice …
Vandaag de mijne ontvangen!
Ben erg onder de indruk, voelt inderdaad aan als een vintage Datejust nieuw uit de stickers. De prijs kwaliteit verhouding is ondanks de invoerkosten erg goed.
De band is zoals anderen al zeiden inderdaad een soort platte jubilee. Erg blij mee!
Wederom een heel mooi exemplaar, goed weekend en geniet ervan!
Gaaf hè!?
De mijne is ingepikt door mijn vrouw, maar het voelt inderdaad als een NOS datejust.
Heel gaaf. Zo gaaf, dat ik overweeg de variant met zwarte wijzerplaat erbij te halen.
Gefeliciteerd!! Geniet er van
Check!
Maarja, voor mij wint de DJ. Iedereen blij.
Ik heb alleen geen DJ meer
En het horlogepotje is een tikkeltje leeg.
Een leuke Tudor kan er nog wel vanaf, de rest van het horlogepotje zit in het rode monster in de schuur
Heb je die blauwe dj nog?
Okee ben ik de enige die dit vrouwonvriendelijk vindt?
Hahahaha
Hmm, tja hoe lul ik me hier uit?!
Beetje off topic.
Maar dit is het rode monster in de schuur
Het bruinharige monster slaapt gewoon naast me.
Congrats!
Ik heb sinds donderdag exact dezelfde ref. om de pols.
Ben ook onder de indruk.
Enige wat 'm in mijn optiek visueel nog nét dat ietsje meer zou geven is een 16233 style jubilee ipv. de hybrid bracelet die er nu opzit. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.