Tudor Prince Only

Jazeker!

14 likes

Super combi

1 like

Áls (hypothetisch) ik nog een Tudor Date Day zou kopen
 welke zou dan jullie voorkeur hebben? Ik vind het nog moeilijk kiezen tussen deze twee. :thinking:

4 likes

Zonder de numerals.

5 likes

Je mag ook hypothedinges mij n PB sturen :joy:

De 2de !

1 like

Met de normale indices :heart_eyes:

2 likes

Even hypothetisch gesproken
 heb jij hem te koop staan dan? :sweat_smile:

Nee. Nog niet😂
Maar ik heb de DJ, waarvan de bouwkwaliteit jippie a jeee is. Mijn vrouw vind 'm te duur voor haarzelf
 Hij gaat denk ik blijven liggen. Al is af en toe dragen wel leuk.

1 like

Haha ja ik snap het, een DJ is natuurlijk weer de overtreffende trap. Ik hou het wel even in gedachten
 Maar ik denk dat ik het prijsverschil te klein ga vinden voor een nieuwe van Jetco. :wink:

2 likes

Zonder arabic numerals denk ik, vind m erg clean zo!

Was duurder geworden toch?
De mijne is nog van voor de verhoging
 En 2 weken oud. :nerd_face:

1 like

Die met de Arabische numerals
 Machtig mooi ding!

Althans die zou ik, hypothetisch gezien, kopen naast m’n Tudor Prince 76200-0011. :wink:

2 likes

Hybrid bracelet? Is dat de echte term voor een Tudor Bracelet? Ik vind het juist mooi. Dit is typerend voor Tudor.

1 like

Ja, altans zo is het bij mij gelopen in België. Bij levering betaal je die kosten nog.

Band houdt het midden tussen Jubilee en Oyster dus ‘hybrid’ makes sense. Maar het is (voor zover ik weet) zeker geen Tudor term. Denk dat ik het ergens heb opgepikt in dit topic of een ander Tudor Prince gerelateerd topic.

Lastig! Ik zou voor de batons gaan.

1 like

Mijn keuze zou ook de stick dial zijn.

Veel makkelijker te combineren met lederen banden en een iets klassiekere look.

2 likes

Zeker de onderste / batons. Strakker, klassieker, wijzers net een tikje langer als ik me niet vergis.

1 like

Bovenste! Je hebt er al eentje metzonder cijfers :wink: Plus ik vind hun cijfers erg mooi.

1 like