Tudor Prince Only

Ik zou voor sticks gaan als je een wat formele uitstraling wilt. Hij wordt niet saai door de vette combinatie van zwart op goud. Maar ik vind zelf de numerals gaver. Het heeft wat speels, meer sjeu en een meer uitgesproken uitstraling. Wel minder safe maar past iig wel meer bij mij. Mocht je een van de twee kopen dan heb je sws een topper erbij :+1:

1 like

Ze zijn allebei flink fout :ok_hand:

3 likes

? Hoezo?

Juist chique naar mijn mening.

Fout in de goede zin van het woord :rofl:

2 likes

22 likes

Stick indices!

1 like

Ik ga toch ook voor de sticks!

2 likes

Ik zou voor de numerals gaan.

Als ik naar filmpjes kijk vind ik de zwart gelakte plaat een beetje saai, een beetje leeg. En de numerals leuken hem net weer tot het juiste niveau op.

1 like

17 likes

Wauw!

1 like

10 voor sticks tegen 3 voor cijfers. Duidelijke keuze van jullie kant dus. :sweat_smile:
Het liefst zou ik hem al bestellen… Ik denk er nog even een paar dagen over na.

5 likes

Vult je stalen prince in ieder geval goed aan. Ik draag zowel de stalen als de 2 tone variant met veel plezier.

1 like

9 likes

Beste Prince bezitters,

Ik ben voor mijn prince 76200-0011 op zoek naar een mooie leren of suède band.

Omdat er niet heel veel te keizen valt in de categorie 19mm, denk ik dat ik er eentje laat maken door één van de bandenbazen hier op 't forum.

Ik zit te denken aan een grijze vintage strap met witte stiksels… zoiets:

Maar ik zit nog te twijfelen… Heeft één van jullie nog een goede tip? Of een mooi leren/suède bandje op z’n tudor 76200-0011 ter inspiratie?

En weet iemand waar ik een orginele Tudur gespje (18 of 19 mm in staal) kan bemachtigen?

Op Etsy kom ik wel wat Tudor 18mm vouwsluitingen… Maar ik vraag me af of dit ‘the real deal’ is.

Foto omdat i zo mooi is:

Mooie dag!

6 likes

Is de lug width niet gewoon 20mm? Ik heb eerder een paar leren bandjes op die van mij geprobeerd, die waren 20mm en pasten perfect.

Ik zie online nu (bijna) overal 19mm staan en ben een beetje in de war.

2 likes

Het is 20mm! 100% :slight_smile:

2 likes

Dit is goed nieuws! Maakt de zoektocht een stuk gemakkelijker!!!

Ik ga 't straks nog wel ff nameten… Just in case. :face_with_monocle:

Tnx heren!

2 likes

Zo! Die zit weer op de jubilee :blush:.

Jammer genoeg is de band niet kunnen gereviseerd worden door Chris.

Wat doen we nu?

• Houden zo!
  • Op zoek naar een NOS Tudor/Rolex band zonder rek!
  • Verkopen ‘as is’ aan een leuke prijs en op zoek naar iets anders!

0 stemmers

3 likes

Al een verzendbevestiging @HelloNiels? Ik denk dat je de eerste in het Tudor Prince Only topic bent met deze dial. :smiley:

2 likes