Tudor Prince Only

geweldige flecto shot :ok_hand:t4:

1 like

Mooie shot weer! Wat is de achtergrond/ondergrond?

1 like

Een vel blauw karton van de Bruna :joy:

1 like

Laat jij nou de volgende koper opdraaien voor jouw UPS kosten EN DAN NOG VERZENDING ERBIJ?

Godverdomme Roel, jij bent echt in een gulle kerstbui :joy: :santa: :christmas_tree:

7 likes

:joy:

1 like

:joy::joy::joy: dit is de mooiste HF deal van het jaar sinds het begin

1 like

Zouden dat de handling kosten voor de import kunnen zijn van UPS? Ik zeg maar wat, hoor.

Zelf bestellen = meer betalen :wink:
Maar de verzendkosten wil ik wel dragen hoor :smiling_face_with_three_hearts:

Waarom doe je hem weg? Is toch een supergaaf ding?!

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Als jij zelf voor de verzendkosten naar de koper opdraait. En laten we eerlijk zijn, voor die twee euro kun je toch een Mars kopen.

Heerlijk, een Mars EN een nieuwe Tudor.

4 likes

Én gratis verzonden :wink:

2 likes

Je maakt het nu wel erg aantrekkelijk.

1 like

Mijn NA volgt in een ander topic :ok_hand:t2:

2 likes

Normaal zou ik er bij een Occasion niet zo’n punt van maken. Maar voor die 2 euro prijs verschil wil ik het toch weten.

Heb je vaak met het horloge om gedouched?

Twee keer maar!

Euro per keer, keurig!

1 like

Iemand hier die toevallig een pols heeft met een omtrek van rond de 17cm? Dan kan ik zijn foto’s even bekijken als maatstaf. Ik ga binnenkort misschien ook even een vintage 36mm datejust passen als voorbeeld, want ik neem aan dat deze qua afmetingen goed overeenkomen?
Want wauw, wat is dit een mooi ding zeg :star_struck: :

73011BBA-BFA4-46A1-A1CE-AA38765DC477

Ik heb het horlogevurus aardig te pakken dit jaar :sneezing_face: . Drie horloges gekocht in een tijdsbestek van 12 maanden :sweat_smile: . Maar ja, het blijft beter dan het krijgen van het andere virus dat op dit moment actief is.

5 likes

Mijn polsen zijn 17.5-18 cm

9 likes

Hiero 17 á 17.5.

Op leer:

Op staal:

9 likes

Weet iemand toevallig wat de maximale afwijking per 24 uur mag zijn bij het uurwerk in een Prince Date + Day? Onder dit model is op de site van Tudor er namelijk bar weinig over te vinden.

1 like